کد خبر: ۱۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 23
تعرفه مکالمه همراه اول از امروز یکسان شده و دیگر تفاوتی بین تماس‌های دورن شبکه و خارج شبکه نیست.
به گزارش آی تابناک : اپراتور همراه اول از امروز اول مهر تعرفه‌های انواع مکالمه را یکسان (فلت) کرده و این موضوع را در پیامکی به مشترکان خود اعلام کرده است.

به این ترتیب نرخ هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه از تاریخ 97.7.1  تک نرخی و برای سیم کارت های دائمی برابر 599 ریال و برای سیم کارت‌های اعتباری برابر ۸۹۹ ریال شده است.

در گذشته تعرفه‌های تماس درون شبکه از تماس برون شبکه ارزان تر بود که در پی یکسان شدن تعرفه‌های درون و برون شبکه، همراه اول استفاده از بسته‌های مقرون به صرفه مکالمه درون شبکه (تا 70 درصد تخفیف) را به مشترکان خود پیشنهاد کرده است.

این اپراتور علت این اقدام را ساده‌‌سازی محاسبه هزینه مکالمات اعلام کرده است. پیش از همراه اول، ایرانسل نیز فلت کردن تعرفه‌ها را اجرا کرده بود و اکنون تنها رایتل دارای تعرفه‌های متفاوت درون و برون شبکه است. 

پیش از این، همراه اول در سال 93 نیز تغییراتی را در تعرفه‌های خود لحاظ کرد و تفاوت در هزینه‌های جابه‌جایی، تماس در ساعات پیک و غیرپیک و تماس خارج استانی را یکسان کرده بود.

پیش از این، تعرفه هر دقیقه مکالمه از طریق سیم‌کارت دائمی همراه اول به تلفن ثابت و همراه اول، ۵۷ تومان و تماس با ایرانسل یا رایتل ۶۲.۵ تومان بود.

تعرفه هر دقیقه مکالمه از طریق سیم‌کارت اعتباری همراه اول به تلفن ثابت و همراه اول، ۶۷ تومان و تماس با ایرانسل یا رایتل ۹۳.۷ تومان بود.

محاسبه تعرفه هر دقیقه تماس براساس معیار ثانیه بوده و هست. 




منبع : فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار