کد خبر: ۱۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 23
سال گذشته کمپانی Tap Systems از یک صفحه کلید پوشیدنی خاص رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : این صفحه کلید در واقع پنج حلقه‌ی متصل به هم بود که با استفاده از نرم افزار به خصوص و پشتیبانی از بلوتوث می توانست تجربه‌ی متفاوتی از تایپ کردن را برای کاربر به ارمفان آورد. حال این کمپانی اعلام نموده که اکنون گجت Tap Strap با سیستم عامل ویندوز هولوگرافیک مایکروسافت، هدست های آکیلس ریفت و  HTC Vive سازگاری دارد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از این صفحه کلید پوشیدنی در فضای مجازی تایپ کنند.

چیزی شبیه به یک پنجه بوکس لاستیکی را تصور کنید که با در دست کردن آن بتوانید در موبایل یا رایانه خود به تایپ نمودن مشغول شوید؛ این همان تجربه ای است که کیبورد پوشیدنی و بی سیم Tap Strap برای شما فراهم می آورد.

کاربر می‌تواند با استفاده از این گجت و قرار دادن دست خود روی سطحی صاف یا حداقل تصور کردن آن در هر لحظه، روی یک صفحه کلید خیالی تایپ کند. حال سازگار شدن این گجت با هدست‌های واقعیت مجازی، این وسیله را به کاربردی‌ترین ابزار موجود تبدیل کرده است.

سنسورهای تعبیه شده در این صفحه کلید خاص، می توانند حرکات انگشتان شما را به حروف و کلمات ترجمه کنند. در مجموع برای یک دست ۳۱ نوع تپ کردن مختلف وجود دارد، ضمن اینکه کار با Tap Strap نیاز به کمی تمرین و مهارت خواهد داشت. اما پس از آن تایپ حروف با دقت ۹۹ درصدی به انجام خواهد رسید.

این ابزارِ تایپ یک دستی، به همراه یک سیستم کارآمد پیش بینی کلمات و اصلاح غلط های املائی، سرعت بسیار بالایی را در نوشتن برایتان فراهم می کند. علاوه بر این در همه حال یک دست آزاد برای انجام کارهای دیگر خواهید داشت.

Tap Strap قیمتی حدود ۱۷۹ دلار دارد و می‌توان از آن به همراه هدست‌های کیلس ریفت،  HTC Vive و ویندوز MR VR استفاده کرد. بدین منظور لازم است که از ویندوزی ۸.۱ یا بالاتر بهره ببرید تا بتوانید ۸ ساعت به طور مداوم با این صفحه کلید پوشیدنی تایپ کنید.

 

منبع : VENTUREBEAT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار