کد خبر: ۱۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 23
از زمان روی کار آمدن ساتیا نادلا، مایکروسافت افتتاح و ساخت فروشگاه‌های فیزیکی خود در نقاط مختلف دنیا به خصوص در سرزمین مادری خود آمریکا با شدت بیشتری دنبال کرده است. در جدیدترین اقدام از این دست، ردموندی‌های قصد دارد تا مایکروسافت استور پرچمدار دیگری در شهر نیویورک افتتاح کنند، بدین ترتیب با توجه به وجود مایکروسافت استور پرچمدار دیگری در این شهر، نیویورک صاحب دو فروشگاه پرچمدار خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : ساتیا نادلا در کنار توسعه کسب‌وکار سازمانی مایکروسافت رویکرد ویژه‌ای به توسعه برند سرفیس و محصولات آن نشان داده است. ردموندی‌های برای آنکه حضور خود در میان مشتریان معمولی را نیز افزایش دهند، تعداد فروشگاه‌های فیزیکی خود در نقاط مختلف دنیا به خصوص در سرزمین مادری خود یعنی آمریکا را پیوسته افزایش داده‌اند.

تقریبا سه سال پیش بود که اولین مایکروسافت استور پرچمدار در شهر نیویورک افتتاح شد، ظاهرا عملکرد خوب این فروشگاه باعث شده تا مدیرعامل این شرکت تصمیم بگیرد تا فروشگاه پرچمدار دیگری را محله سوهو این شهر افتتاح کنند. فروشگاه‌های پرچمدار در حقیقت مایکروسافت استورهایی هستند که تمامی دستگاه‌های و سرویس‌های ساخت این شرکت و حتی شرکا آن را عرضه می‌کنند.

افتتاح این فروشگاه جدید در حالی انجام می‌گیرد که هنوز مایکروسافت استور پرچمدار شهر لندن به مرحله افتتاح نرسیده است، ظاهرا گرایش مایکروسافت همچنان به درون خاک آمریکا بیشتر از دیگر مناطق دنیا است. ساختمانی که مایکروسافت برای این فروشگاه بسیار بزرگ درنظر گرفته بیش از 7500 متر مربع وسعت داشته و در خیابان 300 لافایت نیویورک واقع شده است. 

این ساختمان بزرگ ظاهرا توسط یکی از مشهورترین شرکت‌های معماری و عمران شهر نیویورک ساخته شده  و در صورت نهایی شدن قرارداد خرید مایکروسافت با مالک، علاوه بر قسمت فروشگاهی دارای بخش‌های اداری در طبقات بالایی نیز خواهد بود. هنوز جزییات بیشتری در مورد این قرارداد منتشر نشده، اما یقینا نهایی شدن این معامله خبر خوبی برای ساکنین نیویورک خواهد بود، چرا که در کنار دسترسی راحت‌تر به محصولات مایکروسافت، فرصت‌های شغلی جدیدی نیز در انتظار آنها خواهد بود.


منبع : MSPU

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار