کد خبر: ۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 22
چه گوگل جستجوگر پیش‌فرض شما باشد و چه بینگ مایکروسافت، این روزها در هر دو پلتفرم می‌توانید از مزیت AMP برخوردار باشید؛ صفحات ویژه‌ای که سریع‌تر از صفحه‌های معمولی بارگذاری می‌شوند تا با سرعت بیشتری در اینترنت به کارهایتان برسید.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت پشتیبانی از صفحات AMP را از سال 2016 در دستور کار خود قرار داده، اما این خصوصیت تا امروز به اپلیکیشن مستقل بینگ محدود بوده است. اما حالا و طی یک به‌روزرسانی، اعلام شده که صفحات AMP می‌توانند مستقیما در نتایج جستجوی وبسایت بینگ در موبایل نیز به نمایش در بیایند.

در حال حاضر کروم، سافاری، فایرفاکس و اج چهار مرورگری هستند که از این خصوصیت پشتیبانی به عمل می‌آورند. اما از بین آن‌ها گوگل به عنوان پایه‌گذار سیستم AMP، فعال‌ترین آن‌هاست که اخیرا به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه داده که در پروژه صفحات AMP مشارکت بیشتری داشته باشند.

در همین راستا غول موتورهای جستجو اعلام کرده که پروژه AMP در آینده به یک «مدل نظارتی جدید» منتقل می‌شود و تصمیمات مرتبط با آن توسط کمیته‌ای اتخاذ خواهد شد که خودشان از اعضای گوگل نیستند.

برای تماشای صفحات AMP در بینگ، کافیست در وبسایت موبایل این جستجوگر به دنبال چنین صفحاتی بگردید. خبرگزاری‌های معتبر بین المللی معمولا اخبار داغ و مقالات مهم خود را به شکل صفحات AMP منتشر می‌کنند.





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار