کد خبر: ۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 21
هواوی اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را برای اولین بار در این کمپانی به ارتباط 5G نیز مجهز کند. به این ترتیب اولین گوشی تاشوی هواوی، اولین گوشی پشتیبان از ارتباط 5G این کمپانی نیز خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : هواوی چندی پیش توانست با پشت سر گذاشتن اپل، خود را به عنوان دومین کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند در دنیا معرفی کند. اکنون این کمپانی در مسیر رشد و ارتقا این جایگاه، کمپانی سامسونگ را در سر راه خود می‌بیند و به همین دلیل، ایجاد رقابت‌های جدید میان این دو کمپانی اتفاقی غیرمنتظره نیست. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد هواوی نیز در نظر دارد در آینده نزدیک اولین گوشی تاشوی خود و دنیا را روانه بازار کند و از این نظر گوی سبقت را از سامسونگ برباید.

fold2.jpg - 73.47 kB

اکنون هواوی پای خود را فراتر گذاشته و به تازگی به صورت رسمی اعلام کرده است که اولین گوشی تاشوی خود را به ارتباط 5G نیز مجهز خواهد کرد. به این ترتیب اولین گوشی تاشوی این کمپانی، اولین گوشی پشتیبان از ارتباط فوق سریع 5G آن نیز خواهد بود. آقای Ken Huکه یکی از مدیران ارشد کمپای هواوی است به تازگی در یک مصاحبه رسمی اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد اولین گوشی مجهز به ارتباط 5G خود که از یک نمایشگر تاشو نیز بهره‌ می‌برد را در اواسط سال 2019 روانه بازار کند.

هواوی پیش از این اعلام کرده بود که اولین گوشی 5G خود را در نیمه دوم از سال آینده میلادی عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود Honor که زیر مجموعه‌ای از کمپانی هواوی محسوب می‌شود نیز هم اکنون مشغول طراحی و تولید یک گوشی 5G است. آقای Hu علاوه بر اعلام این خبر گفته است که ارتباط 5G، پهنای باند وسیع‌تر و سریع‌تر، زمان تاخیر کوتاه‌تر و همچنین قابلیت‌های جدید و مبتنی بر فناوری IoT را برای محصولات این کمپانی رقم خواهد زد.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که مدیر اجرایی کمپانی سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که اولین گوشی تاشوی این کمپانی تا اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد سامسونگ پیروز این رقابت بزرگ برای معرفی اولین گوشی تاشوی دنیا خواهد بود. این کمپانی همچنین در طی ماه‌های اخیر از یک مودم 5G جدید رونمایی کرده است که انتظار می‌رود تا اواخر سال 2018 به عنوان یک محصول تجاری به دست کاربران برسد. سامسونگ تاکنون اعلام نکرده است که آیا اولین گوشی تاشوی خود را به ارتباط 5G مجهز خواهد کرد یا اینکه این دو گوشی به عنوان محصولاتی جداگانه عرضه بازارهای جهانی خواهند شد.

سامسونگ در نظر داشت اولین گوشی تاشوی خود را در اوایل سال 2019 میلادی و در نمایشگاهMWC به همگان معرفی کند اما انتشار شایعات مختلف از کمپانی هواوی سبب شد که این زمان به اواخر سال جاری میلادی تسریع یابد.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار