کد خبر: ۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 21
هواوی چند ماه پیش و به کمک دوربین قدرتمند پی 20 توانست بیشترین امتیاز را در آزمایش‌های DxOMark به دست بیاورد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده چینی‌ها برنامه دارند تا به این رکورد شکنی در هواوی میت 20 و میت 20 پرو ادامه بدهند.

به گزارش آی تابناک : وب سایت XDA-Developers در کنکاش اپلیکیشن دوربین EMUI 9 توانسته بعضی از ویژگی‌های پرچمداران بعدی هواوی را فاش کند.

یکی از عجیب‌ترین قابلیت‌های احتمالی دوربین میت 20 به وجود حالت زیر آب (Underwater Mode) برمی‌گردد. هواوی پی 20 پرو به خاطر مقاومتی که در برابر آب و خاک داشت توانست استاندارد IP67 را دریافت کند اما این مسئله به این معنا نبود که می‌توانستید گوشی را با خیال راحت زیر آب برده و در آنجا عکس بگیرید.

هنوز هم مشخص نیست که Underwater Mode دقیقا به چیزی در میت 20 اشاره دارد و انگار روی گوشی‌هایی که ضد آب نیستند نیز کاربرد خواهد داشت اما در کدها این حالت با جمله «قابلیتی برای گرفتن عکس‌های با کیفیت زیر آب» توصیف گشته و حتی نحوه عملکرد آن توضیح داده شده است؛ با زدن دکمه کاهش صدا، عکس گرفته می‌شود و اگر دکمه افزایش صدا را بزنید بخش فیلمبرداری می‌آید.

عکس لو رفته از هواوی میت 20، گزارشات نشان می‌دهند که این گوشی دارای دوربین سه گانه خواهد بود.

برای خاموش و روشن کردن دوربین نیز کافیست دکمه پاور را بزنید. البته به نظر می‌رسد هواوی پیش از استفاده از این ویژگی به کاربران اخطار خواهد داد تا اگر تهمیدات لازم را انجام ندهند و موبایل آسیب ببیند، این آسیب شامل گارانتی نخواهد بود. همچنین آن طور که از شواهد پیداست چینی‌ها خودشان به دنبال ساخت گاردهای ضد آب هستند.

دومین و سومین ویژگی کشف شده در کدها AI Zoom و AI Cinema نام دارد. AI Zoom خودش به صورت اتوماتیک و بسته به فاصله‌ای که با جسم دارید زوم دوربین را تنظیم می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید و به کمک AI Cinema هم همزمان که فیلم می‌گیرید می‌توانید پس زمینه، فیلترها، رنگ و هر تغییری که خواستید را به ویدیو بدهید.

ویژگی های دوربین میت 20

نمایی از AI Cinema

نمایی از Video Bokeh

در کنار این‌ سه ویژگی هواوی به دنبال این است تا یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های عکاسی را نیز به پرچمداران بعدی خودش بیاورد؛ میت 20 دارای حالتی با نام Video Bokeh خواهد بود که فعال سازی آن پس زمینه تار شده و یک سری اشکال مصنوعی اضافه می‌شود تا نورهای خیالی به وجود بیاید.

بد نیست دوباره تاکید کنیم که هیچکدام از این ویژگی‌ها هنوز به مرحله نهایی نرسیده‌اند و بنابراین ممکن است که آن‌ها را در میت 20 نبینیم. هواوی میت 20 و میت 20 پرو قرار است تا در تاریخ ۲۴ مهرماه امسال طی مراسمی در لندن معرفی شوند. گفته شده هواوی قصد دارد تنها دو هفته پس از معرفی این موبایل‌های پیشرفته، آنها را روانه بازار کند.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار