کد خبر: ۱۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 21
Sticky Notes یک اپلیکیشن دسکتاپ محبوب است که برای افزایش بهره‌وری طراحی شده است و بیشتر در محیط‌های اداری و برای یادداشت کارهای روزانه و یادآورها استفاده می‌شود. طبق گزارش وبسایت Thurrott.com این اپلیکیشن به‌ زودی به موبایل نیز خواهد آمد.
به گزارش آی تابناک : به زودی نسخه 3.0 اپلیکیشن Sticky Notes منتشر خواهد شد که ویژگی‌های جدید بسیاری دارد. این اپلیکیشن اولین بار همراه با ویندوز 7 منتشر شد و همیشه یک اپلیکیشن دسکتاپ بوده است. این به این معنی است که هنگامی که به رایانه خود دسترسی ندارید و یک ایده یا نکته‌ به ذهنتان می‌آید قادر نخواهید بود تا آن را در Sticky Notes یادداشت کنید.

وبسایت Thurrott.com ادعا کرده است که طبق اطلاعاتی که منابع این وبسایت در اختیار دارند، این امر در حال تغییر است و Sticky Notes به زودی به دستگاه های اندروید و iOS نیز خواهد رسید.

این اپلیکیشن قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی برای این دستگاه‌ها منتشر شود. با این حال و با وجود Wunderlist و Microsoft Todo، این اپلیکیشن سومین اپلیکیشن یادآوری و لیست کارهای  مایکروسافت خواهد بود. با توجه به این که نسخه دسکتاپ Sticky Notes یک اپلیکیشن بهره‌وری فوق‌العاده است در صورت انتشار نسخه موبایل می‌توان Sticky Notes را موفق‌ترین این اپلیکیشن‌ها دانست. با این حال امیدواریم مایکروسافت تمام این اپلیکیشن‌ها را در یک جا همگام‌سازی کند.




منبع : MSPU 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار