کد خبر: ۱۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 18
گلکسی اس 10 سامسونگ به‌ مناسبت ۱۰ سالگی برند گلکسی S دارای طراحی جدیدی خواهد بود
به گزارش آی تابناک : سامسونگ سال آینده دهمین سال تولید گوشی‌های سری گلکسی اس را جشن خواهد گرفت؛ طبق اخبار جدید، این شرکت قصد دارد به‌ مناسبت این اتفاق، یک گوشی ویژه را معرفی و عرضه کند. در ابتدا شاهد انتشار شایعاتی بودیم که می‌گفتند کره‌ای‌ها قصد دارند سال آینده‌ی میلادی، سه گوشی جدید را با دوربین اصلی سه‌گانه، روانه‌ی بازار کنند. مدتی نگذشته بود که دی‌جی کو، رئیس بخش موبایل سامسونگ، تأیید کرد هیچ‌یک از این گوشی‌ها، منعطف نخواهند بود.

رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ اخیرا در گفت‌و‌گویی، به‌انتشار برخی جزئیات بیشتر در مورد گوشی‌های جدید این شرکت در سال آینده پرداخته است. وی می‌گوید که گلکسی اس ۱۰ قرار است (نسبت به نسل قبل) شاهد تغییری قابل‌توجه در شکل ظاهری باشد؛ وی همچنین گفته است که این پرچمدار، در رنگ‌های متنوع‌تری عرضه خواهد شد.

منبع این خبر، جزئیات بیشتری را در این رابطه در دسترس قرار نمی‌دهد؛ با همه‌ی این‌ها، فردی که این ادعاها را مطرح کرده، رئیس بخش موبایل این شرکت کره‌ای است و بنابراین می‌توان به‌ حرف‌هایش اعتماد کرد. 

عرضه‌ی Samsung Galaxy S10 با ظاهر جدید، به این معنی است که باید خودمان را برای خداحافظی با نمایشگر لبه تا لبه‌ی اینفینیتی با لبه‌‌های خمیده آماده کنیم؛ این شرکت همواره نشان داده است که اهمیت خاصی برای طراحی گوشی‌هایش قائل است و با استناد به‌همین موضوع، می‌توانیم به این تغییر بزرگ، خوش‌بینانه نگاه کنیم.

از میان شایعات اخیر مرتبط به پرچمدار جدید سامسونگ، می‌توان به استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرد؛ قابلیتی که چند سال است اخبار ضد و نقیضی را در مورد آن می‌شنویم و تاکنون نتوانسته است به‌‌گوشی‌های سامسونگ، راه پیدا کند. شایعه‌ی هیجان‌انگیز دیگری که در مورد اس ۱۰ سامسونگ شنیده می‌شود، استفاده از فناوری اسکن بایومتریک در آن است. 

بد نیست بدانید که سامسونگ، گوشی گلکسی اس ۹ را ابتدا با چهار رنگ مشکی، آبی، خاکستری و بنفش یاسی معرفی کرد؛ اما بعدها اعلام کرد که آن را در رنگ‌های قرمز بورگاندی و طلایی هم عرضه خواهد کرد. در کنار این‌ها، در گوشی نوت ۹ شاهد مدلی مخصوص با رنگ مسیِ متالیک بودیم. 



منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار