کد خبر: ۱۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 17
به نظر می‌رسد که کم کم پوشیدنی‌هایی نظیر ساعت‌های هوشمند موفق می‌شوند که جای خود را در بازار پیدا کنند و توجه مخاطبین خاصی را به خود جلب کنند.

به گزارش آی تابناک : به همین دلیل است که محققان موسسه آماری IDC پیش بینی کرده‌اند که عرضه‌ی ساعت هوشمند تا سال ۲۰۲۰ میلادی دو برابر خواهد شد و به رقم ۹۴.۳ خواهد رسید.

ساعت هوشمند

این موسسه عنوان نموده از آنجایی که در همان سال به طور کلی ۱۹۰.۴ میلیون پوشیدنی به بازار‌های جهان عرضه خواهد شد، ساعت‌های هوشمند موفق خواهند شد نیمی از بازار گجت‌های این چنینی را به خود اختصاص دهند.

یکی از تحلیلگران ارشد موسسه IDC باور دارد که کاربران کم کم از پوشیدنی‌های ساده فاصله خواهند گرفت و سراغ ساعت هوشمند خواهند رفت. البته دستبند‌های سلامتی جایگاه خود را به عنوان گزینه‌های ارزانتر حفظ خواهند کرد و طرفداران همیشگی خود را خواهند داشت.

ساعت هوشمند

مدیر تیم تحلیل بازار پوشیدنی‌های موسسه‌ی IDC باور دارد که تولید کنندگان ردیاب‌های سلامتی مجبور خواهند شد که ویژگی‌های متفاوتی نظیر قابلیت‌ های ساعت‌های هوشمند را به محصولاتشان اضافه کنند تا از این گجت‌ها پرطرفدار عقب نیافتند. علاوه بر این با عرضه‌ی پوشاک و عینک هوشمند، بازار پوشیدنی شلوغتر از قبل خواهد شد و خریداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

ساعت هوشمند

به گزارش موسسه‌ی IDC فروش عینک‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۰ میلادی ۶ برابر خواهد شد و آنها را به پدیده‌ی نوظهور بازار پوشیدنی‌های هوشمند تبدیل خواهند کرد. کارشناسان باور دارند که این مسئله بدلیل تعبیه‌ شدن ویژگی‌های جدیدی نظیر دستیار هوشمند، ردیاب‌ سلامتی و ترجمه همزمان به این گجت‌ها خواهد بود.

اگر این اتفاق رخ دهد، بزرگترین شرکتی از این مسئله سود خواهد برد، شرکت اپل خواهد بود چرا که اپل طی سه ماهه اخیر اصلی ترین بازیگر بازار پوشیدنی ها بوده است و موفق شده عنوان بهترین تولید کننده‌ی ساعت هوشمند را از آن خود کند.

ساعت هوشمند

علاوه بر این گفته‌ شده که اپل تنها یک سال پس از عرضه‌ی عینک‌های واقعیت افزوده‌ی خود، ۱۰ میلیون عینک خواهد فروخت. بدین ترتیب هر کاربر سعی خواهد کرد به جای آنکه تلفن هوشمندی را در جیب خود بگذارد، ساعت و عینک‌های اپل را استفاده کرد و از هماهنگی میان آنها لذت ببرد. به همین دلیل است که تحلیلگران وال استریت ژورنال وال استریت ژورنال باور دارند که پوشیدنی‌ها آینده اپل را رقم می‌زنند.


تماشا کنید: اپل واچ نسل چهارم معرفی شد

منبع : سی نت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار