کد خبر: ۱۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 16
«جین مانستر» و «ویل تامپسون»، تحلیلگران موسسه «لوپ ونچرز» اخیرا بررسی هایی را درباره قیمت آیفون های ۲۰۱۸ صورت داده اند که چندان خبر خوشی برای خریداران به نظر نمی رسد.

به گزارش آی تابناک : از آنجا که میانگین قیمت مدل های جدید آیفون از میانگین بهای فروش سال مالی ۲۰۱۸ (۷۴۵ دلار) بیشتر بوده، احتمالا برای سال مالی ۲۰۱۹ میانگین قیمت (ASP) افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه سرمایه گذاران حرفه ای و تحلیلگران تصمیم ها و گزارش های خود را بر اساس میانگین قیمت آیفون اتخاذ می کنند، طبیعا ASP بالاتر به افزایش ارزش سهام اپل کمک خواهد کرد. 

محاسبات مانستر و تامپسون حاکی از این است که مدل های مختلف آیفون قیمتی بین ۴۴۹ تا ۱۴۴۹ دلار دارند که میانگین غیر وزنی آنها برابر ۷۶۵ دلار خواهد بود. این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. تحلیلگران درباره افزایش زیرکانه قیمت آیفون ها می گویند:

یک بار دیگر اپل مهارت خود را در سطوح قیمت گذاری نشان داده است.

این دو انتظار دارند طی در سال مالی ۲۰۱۹ که از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد، آیفون Xr (که با تاخیر عرضه خواهد شد) ۳۸ درصد از فروش آیفون را به خود اختصاص داده و مدل های گرانتر آیفون Xs Max و Xs به ترتیب ۱۲ و ۹ درصد از فروش را عاید اپل کنند. بنابرین ۵۹ درصد از کل فروش آیفون در سال ۲۰۱۹ به مدل های ۲۰۱۸ اختصاص می یابد و این در حالی است که سال گذشته این میزان برای مدل های ۱۰، ۸ و ۸ پلاس برابر ۵۴ درصد بوده است.

آنها بر این باورند که اپل در سال ۲۰۱۹ حدود ۲۲۵ میلیون دستگاه موبایل و بین ۲۵ تا ۳۱ میلیون اپل واچ را به فروش می رساند.

 

تماشا کنید: همه آنچه باید از آیفون های XS و XS Max در ۶۰ ثانیه بدانید


منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار