تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 20
شرکت خودروسازی تسلا بالأخره صاحب دامنۀ اینترنتی‌ای (Domain) شد که معنی می‌دهد!


شرکت خودروسازی تسلا بالأخره صاحب دامنۀ اینترنتی‌ای (Domain) شد که معنی می‌دهد!

تا به حال اگر شما به دنبال اطلاعاتی از شرکت خودروسازی تسلا و یا دسترسی به خدمات محصولات این شرکت بودید، آدرسی که باید در مرورگر خود وارد می‌کردید بایستی به صورت teslamotors.com می‌بود تا بتوانید وارد وب سایت تخصصی این شرکت شوید. این آدرس بی‌معنی نیست، اما شما بایستی یا از قبل آدرس آن را می‌دانستید و یا اینکه آن را در موتورهای جستجو، می‌یافتید، که مورد اخیر هم مشکلات خود را داشت و بایستی موتور جستجوی شما متوجه می‌شد که به دنبال «خودروسازی» تسلا هستید و نه چیز دیگر. اما در حال حاضر، این مشکل حل شده است.

ماجرا از این قرار است گه تا به حال دامنۀ Tesla.com که سرراست ترین آدرس موجود برای این شرکت و یک گزینۀ طبیعی برای کاربری است که به دنبال آن می گردد، در اختیار یکی از طرفداران «نیکلای تسلا» (Nikolai Tesla)، مخترع و نابغۀ امریکایی بود به نام «استو گروسمن» (Stu Grossman) که مانع ازاستفادۀ شرکت خودروسازی تسلا از آن می‌شد. اما اکنون با وارد کردن آدرس tesla.com نیز شما وارد صفحۀ اختصاصی شرکت خودروسازی تسلا می‌شوید و بر این اساس، به نظر می‌رسد این مناقشه میان طرفین حل شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا تسلا بابت تصاحب این دامنه وجهی را به گروسمن پرداخت کرده است یا اینکه گروسمن فراموش کرده است هزینۀ اشتراک و به کارگیری این دامنه را بپردازد و تسلا خیلی ساده آن را در اختیار گرفته است.

به هر ترتیب، وضعیت حاضر امتیاز خوبی را نصیب خودروسازی تسلا کرده است؛ چرا که تسلا دیگر به خودروسازی اکتفا نخواهد کرد و اخیراً به طور مستقیم وارد حوزۀ انرژی های سبز شده است. بنابراین، استفاده از دامنۀ عمومی tesla.com معنای بیشتری برای این شرکت نه چندان قدیمی، ولی پیشرفته و به روز خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار