کد خبر: ۱۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 15
در بازاریابی پیامکی شما به واسطه پنل اس ام اس و با ارسال پیامک با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کرده و در عین حال مشتریان جدیدی به دست می آورید.

به گزارش آی تابناک : در بازاریابی پیامکی شما به واسطه پنل اس ام اس و با ارسال پیامک با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کرده و در عین حال مشتریان جدیدی به دست می آورید. با پیروی از اصول صحیح، پیامک تبدیل به یکی از ساده ترین، ارزان‌ترین و موثرترین رو‌ش‌های شما برای ارتباط با مشتریان و تبلیغات خواهد شد.

با پیروی از اصول صحیح، پیامک تبدیل به یکی از ساده ترین، ارزان‌ترین و موثرترین روش‌‌های شما برای ارتباط با مشتریان وتبلیغات خواهد شد.

بازاریابی پیامکی را می‌توان به بخش های زیر تقسیم کرد که عبارت است از:

  • ارسال پیامک های تبلیغاتی پیامک انبوه
  • ارسال و دریافت پیامک های ارتباط با مشتری
  • ارسال پیامک های خدماتی

 

برخی از مزایای بازاریابی پیامکی

دلایل متنوعی وجود دارد تا به اهمیت بازاریابی پیامکی پی برد؛ از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارسال فوری پیامک

در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی، با استفاده از پنل اس ام اس  ارسال پیامک به زمان زیادی نیاز ندارد. تنها کافی است متن کوتاه پیامک را آماده و آن را ارسال کنید تا پیامک‌های شما در کمترین زمان ممکن به دست هزاران نفر برسد.

 تحویل و مشاهده سریع پیامکهای شما

آخرین آمارها نشان از این دارد که میانگین زمان تحویل پیامک به تلفن مخاطبان کمتر از ۱۰ ثانیه است و همچنین افراد زیادی در طول روز مکررا تلفن‌های خود را چک می‌کنند.

دریافت بازخوردهای ارزشمند از مخاطبان

طبق تحقیقات ۳۱ درصد از مخاطبان به نظرسنجی‌های پیامکی پاسخ می‌دهند، بنابراین با استفاده از این امکان می‌توانید نتایج بسیار خوبی از مخاطبان به دست بیاوید، مثلا می‌توانید متوجه شوید مخاطبین شما بیشتر چه چیزی دوست دارند یا اینکه نقاط ضعف و قدرت خود را بررسی کنید.

سازگاری با انواع تلفن های همراه

پیامک‌ها جز بخش اصلی و عمومی همه موبایل‌ها است و سازگاری پیامک‌ها با انواع گوشی‌های تلفن همراه از ویژگی‌های بسیار مهم بازاریابی پیامکی است.

ارتباط مستقیم با مخاطب

این روزها تلفن همراه جز جدایی ناپذیر افراد شده، تلفن‌های همراه تقریبا به طور دائم و در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز همراه ماست؛ به جز گفتگوی مستقیم هیچ راه ارتباطی وجود ندارد که به اندازه تبلیغات پیامکی با مخاطبان مستقیماً در تعامل باشد.

ارسال پیامک، مقرون به صرفه و ارزان

ارسال پیامک یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات و ارتباط مستمر با مشتری است. تبلیغات پیامکی نه تنها هزینه‌ی زیادی برای شما نخواهد داشت، بلکه اگر شیوه صحیح آن را استفاده کرده باشید، هزینه ارسال پیامک‌ها به سرعت به شما برمی‌گردد.

نیاز پرداز

پنل اس ام اس پیش نیاز بازاریابی پیامکی

پنل اس ام اس چیست؟

سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس نرم‌افزاری تحت وب است که با مرورگر (مثلا مرورگر کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و ...) کار می‌کند و محدود به دستگاه خاصی و مکان خاصی نیست، شما در هر مکان و زمان تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا موبایل خود می‌توانید به اینترنت متصل شده و وارد پنل ارسال اس ام اس شوید و با امکانات فوق العاده‌ای که این نرم افزار در اختیار شما قرار می‌دهد به راحتی بازاریابی پیامکی هوشمند را تجربه کنید.

 برخی از مهمترین کاربردهای پنل اس ام اس

۱. قابلیت ارسال پیامک

می‌توانید در لحظه به شماره تمام مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

در یک سامانه پیامکی، بانک شماره‌های از پیش موجودی وجود دارند که به شما این قابلیت را می‌دهند که بر حسب شهر، محله، سن، جنسیت و شغل افراد برایشان پیامک ارسال کنید.

همچنین در یک پنل اس ام اس روش‌های مختلف ارسال پیامک وجود دارد که هر روش مزیت خاص خود را دارد؛ برخی از این روش ها عبارت است از :

  • ارسال تکی
  • ارسال گروهی
  • ارسال پیامک زماندار (تبریک تولد مخاطبین، پیامک سر رسید و یاد آوری و ..)
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک با استفاده از کد پستی محل
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک از طریق دکل مخابرات
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات

 ارسال پیامک‌های هدفمند

با استفاده از بانک شماره‌های خود یا بانک شماره‌های پنل اس ام اس و یک استراتژی مناسب می‌توانید پیامک‌های هدفمند را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان برای مخاطاتبانتان ارسال کنید و خیلی زود هزینه پیامک‌ها را جبران کنید.

۲. قابلیت دریافت پیامک

همانطور که از طریق پنل اس ام اس می‌توانید پیامک ارسال کنید، می‌توانید پیامک‌های مشتریان خود را هم دریافت کنید؛ ممکن است بپرسید چه پیامک‌هایی را قرار است دریافت کنید؟

پنل اس ام اس یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشتریانتان است.

شما با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید نظرات مشتریانتان را جویا شوید، مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و خیلی موارد دیگر که می‌تواند برای کسب‌وکار شما مفید باشد:

  • پیامک نظرسنجی راه‌اندازی کنید
  • مسابقه پیامکی ترتیب دهید
  • پاسخ دهی خودکار فعال کنید

 ۳. اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار و وبسایت

با خرید پنل اس ام اس و استفاده از وب سرویس سامانه پیامکی شما قادر خواهید بود وب‌سایت یا نرم افزار شخصی خود را با استفاده از چند خط کدنویسی به سامانه پیامکی متصل کنید و عملیاتی از قبیل ارسال و دریافت اس ام اس را با توجه به سایت و نرم افزار خود به صورت دلخواه مدیریت کنید.

 4- دریافت گزارش دقیق وضعیت پیامکها

شاید این پرسش برای شما پیش آمده باشد که حالا چگونه می‌توانید بفهمید چند درصد از پیامک‌های شما به دست مشتریانتان رسیده‌ است؟

در یک پنل پیامک قابلیت گزارش‌گیری با دقت بسیار بالایی وجود دارد. هنگامی که شما یک پیامک ارسال می‌کنید، می‌توانید ببینید پیامک ارسالی شما در چه وضعیتی قرار دارد و فقط هزینه پیامک‌های تحویل داده شده را بپردازید.

 بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید

برای موفقیت در بازاریابی پیامکی و اخذ بهترین بازخورد از پیامک ها در قدم اول شما باید بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید.

پنل اس ام اس نیازپرداز با ده سال سابقه ارائه خدمات پیامکی،  نماینده بدون واسطه اپراتورهای پیامکی، کمترین تعرفه پیامک و بیشترین و بروزترین امکانات پنل پیامک را ارائه میدهد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره خرید پنل اس ام اس و پیامک نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی سامانه نیازپرداز به شماره تلفن 02141238 تماس بگیرید یا به سایت سامانه پیامکی نیازپرداز به آدرس https://www.niazpardaz-sms.com مراجعه نمایید.





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار