کد خبر: ۱۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 15
رگولاتوری ارتباطات چین یا همان TENAA اخیرا مجوزهای لازم برای موبایل جدید هواوی را صادر کرده که از نمایشگر و باتری بزرگی بهره می برد.

به گزارش آی تابناک : این دستگاه از برخی جهات به موبایل آنر 8X مکس شباهت دارد که شامل نمایشگر غول پیکر ۷.۱۲ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ می شود؛ با این حال موبایل آنر میزبان چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ با کلاک ۱.۸ گیگاهرتز بود اما فرکانس کاری این گوشی بالاتر بوده و به ۱.۹۵ گیگاهرتز می رسد.

طبیعا تامین انرژی موبایلی در این ابعاد نیازمند باتری قدرتمندی است و از اینرو شاهد تعبیه یک باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر در گوشی مذکور هستیم. در بدنه پشتی این موبایل بافتی چرمی به چشم می خورد که کناره های آن به دوختی زیبا مزین شده است. 

TENAA

پنل عقب میزبان حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه با پیکربندی عمودی و سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

از مشخصات دیگر می توان به ۴ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید پیش فرض اوریو ۸.۱ اشاره کرد.اگرچه در تصاویر ارائه شده نمایش موبایل خاموش است اما با کمی دقت در آن می توان به بریدگی قطره ای پی برد که این روزها در حال تبدیل شدن به جایگزین بریدگی چهار گوش اپل است.

مجوز صادر شده از سوی رگولاتوری TENAA شامل دو شماره مدل ARS-TL00 و ARS-AL00 است که ظاهرا تنها تفاوت آنها به رنگ بدنه بازمی گردد به گونه ای که مورد اول سفید و مورد دوم مشکی خواهد بود.

رگولاتور چینی طابق معمول داده های بیشتری را در رابطه با قیمت یا زمان عرضه این موبایل ارائه نکرده اما صدور مجوزهای لازم را می توان نشانه از نزدیک بودن معرفی آنها قلمداد کرد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به لپ تاپ میت بوک اکس پرو هواوی





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار