کد خبر: ۱۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 15
به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید به آسانی با پزشک خود ارتباط برقرار کنید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های استارت‌آپی است که سبب پیشرفت کشور می‌شود.

صف‌های طولانی و نداشتن وقت یکی از بزرگترین مشکل پزشکان و بیماران است؛ بسیاری از افراد باید مدت‌ها در صف کلینیک‌ها بمانند و یا پشت تلفن  بنشینند تا بتوانند از پزشک متخصص خود وقت بگیرند  که  این موضوع گاهی اوقات سبب مشکلات بسیاری می‌شود زیرا یا باید ساعت‌ها در ترافیک معطل شد و به صورت حضوری به بیمارستان و کلینیک برای وقت گرفتن رفت و یا باید  چند ساعت از وقت خود را  پشت تلفن و در حال صحبت با  اپراتور گذراند اما به تازگی همه این مشکلات به کمک استارت‌آپ‌ها برطرف شده است.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که  که به کمک آن می‌توان در کمتر از چند ثانیه و بدون هیچ مشکلی از پزشک متخصص وقت گرفت.

 صفر تا صد پرونده درمانی خود را به این سامانه بسپارید
در این سامانه می‌توان تمام فعالیت‌های پزشکی و اداری که یک کلینیک و یا بیمارستان به آن احتیاج دارد را انجام داد برای مثال نوبت‌دهی بیماران و همچنین ایجاد پرونده پزشکی برای آنان به صورت هوشمند و از طریق سیستم‌های مختلف انجام می‌شود.

برای استفاده از این سیستم تنها کافی است اطلاعات اولیه بیمار وارد شود سپس به کار بیفتد و پروند پزشکی، اطلاعات دارویی و همچنین هزینه‌های درمان بیمار را ثبت کند.

این سامانه می‌تواند سرویس آنلاینی به بیماران باشد تا به کمک آن سریعا بتوانند با پزشک خود ارتباط برقرار کنند و درمان شوند.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار