کد خبر: ۱۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 13
سال گذشته طی نمایشگاه MWC 2017 یا همان کنگره جهانی موبایل، سامسونگ سازنده کره‌ای گوشی‌های هوشمند از Galaxy Book خود رونمایی کرد. نسل اول گلکسی بوک شرکت سامسونگ تبلتی 2 در 1 بود که مانند دیگر دستگاه‌های این رده از سرفیس پرو مایکروسافت الهام گرفته بود. اکنون اطلاعات مرتبط با تاییدیه FCC یک تبلت ناشناس از سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت در پی معرفی یک جانشین برای تبلت 2 در 1 خود است.

به گزارش آی تابناک : سال گذشته طی کنگره جهانی موبایل سامسونگ با معرفی گلکسی بوک عملا وارد حوزه تبلت‌های هیبریدی شد. نسل اول گلکسی بوک سامسونگ در دو نسخه 10.6 اینچی و 12 اینچی معرفی شد که همراه با قلم استایلوس این شرکت یعنی S – Pen امکان بهره‌گیری از قابلیت‌های ویندوز اینک را به کاربران می‌داد.

اکنون اسناد منتشر شده از تاییدیه FCC یک تبلت جدید این شرکت نشان می‌دهد که سامسونگ مهیای معرفی نسل دوم این تبلت 2 در 1 در سال جاری است و با توجه به دریافت این تاییدیه به احتمال زیاد گلکسی بوک 2 زودتر از موعد انتظار رونمایی خواهد شد.آن‌طور که در مشخصات مخابراتی این دستگاه که در سایت WiFi Org منتشر شده، گلکسی بوک 2 به‌صورت پیش فرض با ویندوز 10 در حالت اس عرضه خواهد شد، که البته مانند دیگر دستگاه‌های مجهز به این نسخه از ویندوز 10 نظیر سرفیس گو مایکروسافت، امکان تبدیل آن به نسخه معمولی ویندوز 10 وجود خواهد داشت.

در اینجا باید اشاره کنیم که کدنام گلکسی بوک 2 با شماره SMW737N0 در سایت FCC قرار گرفته، پیشتر در هفته گذشته تبلتی با همین کدنام در آژانس تحقیقات رادیویی ملی کره جنوبی و روسیه نیز رویت شده بود. با این حساب زمان زیادی تا معرفی گلکسی بوک جدید کره‌ای باقی نمانده است و به احتمال زیاد پیش از شروع فصل تعطیلات سال جدید میلادی این تبلت رونمایی خواهد شد. نکته عجیب در تاییدیه FCC این تبلت عدم ذکر مشخصات و جزییات سخت‌افزاری دستگاه است، بنابراین باید صبر کنیم تا مشخص شود آیا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد یا خیر؟




منبع : windows latest
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار