کد خبر: ۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 13
اپل امشب با معرفی آیفون ۲۰۱۸، فروش مدل‌های قدیمی آیفون از جمله آیفون مقرون‌به‌صرفه‌ی SE، آیفون ۶ اس و آیفون ۱۰ را متوقف می‌کند.

به گزارش آی تابناک : با عرضه‌ی آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ آر، اپل فروش آیفون SE و آيفون ۶ اس را متوقف می‌کند و هر دو محصول دیگر برای خرید مستقیم در دسترس نیستند. آیفون ۱۰ نیز از طریق اپل قابل خرید نخواهد بود و آیفون ۱۰ اس جایگزین آن خواهد شد. به گفته‌ی اپل، مدل‌های یادشده کماکان از طریق فروشندگان مجاز در دسترس خواهند بود؛ اما این شرکت تداوم تولید طولانی‌مدت آن‌ها را تضمین نمی‌کند.

آیفون 10

به‌منظور جبران توقف فروش آیفون SE، اپل قیمت مدل‌های قدیمی‌تر آیفون را کاهش می‌دهد. آیفون SE هم‌اکنون ۳۴۹ دلار قیمت دارد و قیمت آیفون ۷ از ۴۹۹ دلار آغاز می‌شود و هرچند قیمت آن به ارزانی SE نیست؛ اما به آن نزدیک‌تر شده است. اپل به‌صورت طبیعی می‌خواهد جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را ترویج دهد. با این حال، هر دو مدل پرچمدار آیفون ۲۰۱۸ با برچسب‌های قیمت بالایی همراه هستند. قیمت آیفون ارزان‌تر XR از ۷۴۹ دلار آغاز می‌شود و ۱۰ اس نیز همان قیمت آیفون ۱۰ را حفظ می‌کند؛ در حالی که آيفون ۱۰ اس مکس با ۱۰۰ دلار هزینه‌ی بیشتر قابل خریداری است.

به‌لطف به‌روزرسانی نابهنگام وب‌سایت اپل، این تغییرات جدید پیش از برگزاری رویداد امشب فاش شده بودند.




منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار