کد خبر: ۱۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 13
نسخه‌ی GTS خودروهای سری M بی‌ام‌و، محبوبیت زیادی دارند؛ اما مدل مشهوری مثل Z4 سری E86، هرگز با نمونه‌ی GTS عرضه نشد. این خودروی رویایی، به تازگی توسط یک تیونر مستقل، ساخته شده است.

به گزارش آی تابناک : کوپه‌ی Z4 M86 ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد. این خودرو، از سرعت، قدرت و فرمان‌پذیری گرفته تا شاسی مقاوم در یک طراحی زیبا گرد را، هم آورده است. با این حال بی‌ام‌و آن‌طور که باید پتانسیل‌های آن را به رخ رقبا نکشید. یکی از مالکان این خودرو با به دوش کشیدن بار بی‌ام‌و خود به ارتقایZ4 M پرداخته است.

BMW Z4

همان‌طور که در تصویر می‌بینید خودروی BMW Z4 GTS با ویژگی‌های خاص از پتانسیل بالایی برای رانندگی اسپرت در پیست برخوردار است. در تغییرات صورت گرفته، ارتفاع خودرو کاهش یافته است.

رینگ‌های HRE به لاستیک‌های سوپر اسپرت سری پایلوت میشلن مزین شده‌اند و خروجی اگزوز به همراه باله‌ی عقب و منیفولد ورودی متغیر، بازطراحی شده‌اند. با اسپرت‌سازی‌های انجام شده ظاهر خودرو بیش‌ از پیش برای هر رقیب مسابقه‌ای دلهره آور شده است.

BMW Z4

در زیر کاپوت ، موتور S54 استاندارد با نمونه ۳.۴ لیتری مجهز به منیفولد ورودی با فیبر کربن و کاور موتور جایگزین شده ‌است. وزن اضافی تحمیل شده به شاسی جلو با استرات بار اضافی مهار شده است. کوپه‌ی بی‌ام‌و سری Z4 M رانندگی لذت‌بخشی دارد. این خودرو با دارا بودن فاصله‌ی دو‌چرخ کم‌تر نسبت به دیگر محصولات بی‌ام‌و، تعادل بالا و فرمان اسپرت، لذت رانندگی را دوچندان می‌کند. البته با تغییرات صورت گرفته نمی‌توان درباره‌ی نرمی رانندگی شهری خودرو‌ی تقویت شده، نظری داد ولی به یقین در پیست مسابقات نفس هر منتقدی را در سینه حبس خواهد کرد.

BMW Z4

به نظر می‌رسد بی ام و در دهه‌ی گذشته فرصت بهینه‌سازی Z4 را از دست داده است. شاید کاپوت و سپر اسپرت Z4 GTS، توجه زیادی به خود جلب نکند، اما کلیت خودرو بسیار چشم‌نواز است. به نظر شما چرا بی‌ام‌و در سال‌های گدشته، توجه چندانی به Z4 نداشته است؟



منبع : bmwblog


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار