کد خبر: ۱۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 13
از زمان عرضه آیفون 7، اپل در تصمیمی عجیب جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حذف کرد و به جای آن یک دانگل تبدیل جک 3.5 میلی‌متری صدا به Lightning را در جعبه گوشی‌های خود به رایگان قرار داد. اما این دانگل تنها مسکن کوتاه مدت بوده و در نسل جدید آیفون‌های معرفی شده، دیگر خبری از این دانگل ضروری نیست.
به گزارش آی تابناک : اپل تا به امروز در جعبه گوشی‌های آیفون 7، 7 پلاس، 8، 8 پلاس و آیفون X (10) یک دانگل تبدیل جک 3.5 میلی‌متری صدا به Lightning را قرار داده بود که هر چند این دانگل از قابلیت‌های بهبود صدا و یا DAC ( مبدل سیگنال دیجیتال به آنالوگ برای بهره‌گیری در فرآیند پخش فایل‌های موسیقی ِ با کیفیت بسیار بالا ) بهره نمی‌بُرد اما به هر حال کار روزمره کاربران برای استفاده از هدفون‌های سنتی خود را راه می‌انداخت و آن‌ها نیازی به خرید تجهیزات جانبی جدیدی نداشتند.

به هر حال، اپل با کاهش فروش سالانه خود در آیفون‌های جدید شاید به فکر افزایش درآمد در بخش فروش تجهیزات جانبی و دانگل‌های خود باشد و یا شایدم صرفاً قصد ترویج استفاده از هدفون‌های وایرلس را دارد؛ اما به هر حال آنچه در واقعیت برای شما رخ خواهد داد این است که برای استفاده از هدفون‌های قدیمی خود با گوشی‌های آیفون 10، آیفون 10 اس و آیفون 10 آر، باید یک دانگل مبدل جک 3.5 میلی‌متری به Lightning ِ جداگانه تهیه کنید.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار