کد خبر: ۱۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 12
گوگل مدتی است که قابلیت جدیدی را در اپلیکیشن کیبورد خود موسوم به جی بورد آزمایش می‌کند. به لطف این قابلیت، جی‌ بورد هنگامی که مشغول تایپ هستید می‌تواند تصاویر گیف، اموجی یا استیکرهای مرتبط با نوشته‌هایتان را به شما پیشنهاد کند.
به گزارش آی تابناک : جی بورد نوشته‌های شما را تحت نظر می‌گیرد تا اگر هنگام تایپ یک کلمه خاص آیتم مرتبطی با آن پیدا کرد این موضوع را به اطلاعتان برساند. این اطلاع‌رسانی از طریق آیکن G در نوار پیش‌بینی کیبورد انجام می‌گیرد که بسته به آیتم پیشنهادی، می‌تواند شکلش تغییر کند. آیکن G در چنین مواقعی می‌تواند به یک تصویر گیف، آیکن سرچ یا یک اسمایلی تبدیل شود.

کاربردهای خصوصیت جدید جی بورد بسیار زیادند. به عنوان مثال اگر اسم یک سلبریتی را تایپ کنید، آیکن G به آیکن جستجو تبدیل می‌شود تا با اشاره روی آن بتوانید به اطلاعاتی در مورد آن فرد سلبریتی برسید. یا اگر تولد کسی را به او تبریک بگویید، آیکن G می‌تواند یک تصویر گیف مرتبط با تبریک تولد را برایتان ظاهر کند.

لازم به اشاره است که چنین خصوصیتی همیشه در جی بورد وجود داشته، اما کاربران برای استفاده از آن باید خودشان و به صورت دستی وارد عمل می‌شدند. اما حالا و به لطف هوش مصنوعی، پیشنهادات به طور خودکار و در حین تایپ به کاربران ارائه می‌شوند.

قابلیت مذکور به شکل یک آپدیت سروری و در حال حاضر برای تعداد محدودی از کاربران منتشر شده. بنابراین اگر هنوز به آن دسترسی ندارید باید اندکی صبر پیشه کنید. هر چند با توجه به این که خصوصیت مذکور از ماه جولای در حال تست بوده، پیش‌بینی می‌شود که به زودی شاهد انتشار رسمی آن در آپدیت بعدی اپلیکیشن باشیم.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار