کد خبر: ۱۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 12
یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سامانه ای شده است که در آن می‌توانید کتاب بخوانید و مسابقه دهید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت‌آپی است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

محققان موفق به ساخت سامانه‌ای شدند که از آن می‌توان برای تشویق افراد به کتاب و کتابخوانی بهره گرفت.

این سامانه هوشمند که با هدف بالا بردن سطح دانش افراد به وجود آمده است، مسابقات آنلاین کتابخوانی را برگزار می‌کند و به کمک آن هر یک از افراد می‌توانند نه تنها اطلاعات عمومی خود را افزایش دهند بلکه اوقات فراغت خود را هم پر کنند.

کتاب بخوانید و جایزه بگیرید
برای ثبت نام در مسابقه‌های این سامانه و شروع به کتابخوانی تنها کافی است ابتدا کتاب مورد نظر را مطالعه کنید و با پاسخ دادن به سوالات مربوطه در مسابقه شرکت کنید تا پس از آن بتوانید جایزه‌های مختلفی دریافت کنید.

همچنین از جمله ویژگی‌های دیگر این سامانه می‌توان به امکان برگزاری مسابقه توسط هر یک از نویسندگان کتاب‌ها اشاره کرد یعنی نویسنده یک کتاب می‌تواند در سامانه وارد شود و با نگاشتن چند سؤال از محتوای کتاب خود از افراد بخواهد که در مسابقه کتابخوانی او شرکت کند.

برخی از مسابقاتی که در این سامانه برگزار می‌شود نیازمند پرداخت هزینه‌ای هستند اما بسیاری دیگر از آن‌ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد یعنی کاربران بدون پرداخت پولی در سامانه وارد می‌شوند، مسابقه می‌دهند و در مقابل جایزه نقدی هم دریافت می‌کنند.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار