کد خبر: ۱۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 11
یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید به راحتی مهارتی را یاد بگیرید و روانه بازار کار شوید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت‌آپی است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود. 

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید در سه قدم ساده به موفقیت برسید ،مهارت‌های خود را بالا ببرید و به کسب و کار خود رونق دهید.

با توجه به اهمیت نیروی متخصص در بازار کار کاربران در این سامانه می‌توانند مهارت‌های مختلفی را فرا بگیرند و از طریق یادگیری این مهارت‌ها به بازار کار وارد شوند.

در این سامانه کسب درآمد کنید
این سامانه استارت آپی با هدف تربیت نیروی متخصص و کشف استعداد جوانان راه اندازی شده است و با عضویت در این سامانه می‌توانید هر روزه  به اطلاعات خود بی‌افزایید.

این سامانه هوشمند فضایی را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند در زمان خود صرفه جویی کنند و به جای حضور فیزیکی در کلاس از طریق اینترنت و در هر مکانی در کلاس اساتید خبره حضور پیدا کنند و مهارت و دانش جدیدی را یاد بگیرند.

از فعالیت‌های مالی و بازرگانی تا موسیقی و کشاورزی و پزشکی در این سامانه به کاربران آموزش داده می‌شوند و آن‌ها می‌توانند به کمک آموزش‌های آنلاین این سامانه کسب و کار خود را رونق دهند و پیشرفت داشته باشند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار