کد خبر: ۱۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 10
کمتر از یک هفته تا کنفرانس اپل و رونمایی از آیفون‌های جدید باقی مانده است. اپل همانند هرسال سورپرایز‌های متعددی برای کاربران خواهند داشت و تنها به معرفی آیفون‌های جدید بسنده نخواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به محصولات جدیدی که امکان معرفی آن‌ها وجود دارد.

بروزرسانی 18 شهریور:
 عصر امروز تصویری از جلسه بازاریابی یکی از اپراتورهای چینی منتشر شده که در آن از آیفون 6.1 اینچی مجهز به پنل LCD با عنوان آیفون XC یاد شده است.

البته این نام گذاری چندان هم دور از ذهن نیست. چرا که این گوشی هم همانند برادر بزرگتر خود iPhone 5C، در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه خواهد شد. 

3 آیفون جدید:

اگر شایعات اخیر درست از آب در بیایند، امسال نیز همانند سال کذشته شاهد معرفی 3 آیفون جدید توسط اپل خواهیم بود. البته بر خلاف سال گذشته که تنها آیفون X دارای ناچ بود، امسال تمامی آیفون‌ها دارای بریدگی نمایشگر خواهند بود.

آیفون Xs، آیفون Xs Max و آیفون XC هر 3 طراحی تقریباً یکسانی دارند و تفاوت آن‌ها تنها به ابعاد و جنس بدنه محدود می‌شود. آیفون Xs 5.8 اینچی و آیفون Xs Max هر دو مجهز به صفحه نمایش با پنل OLED و دوربین پشتی دوگانه هستند. این در حالی است که آیفون XC 6.1 اینچی از پنل LCD استفاده می‌کند و فاقد دوربین دوگانه است.

بنابر شایعات آیفون‌های Xs و Xs Max قیمت‌هایی معادل 899 و 999 دلار خواهند داشت و آیفون XC تنها 750 دلار قیمت خواهد داشت. البته انتظار می‌رود شاهد یک سورپرایز از سمت اپل نیز باشیم. چرا که آیفون‌های 2018 به جز چیپست جدید A12 ویژگی جذاب جدیدی ندارند تا صاحبان نسل پیشین را برای ارتقا قانع کنند.

زمان معرفی اپل واچ‌های جدید نیز رسیده است!

نسبت صفحه نمایش به بدنه آیفون‌ها، سال گذشته به لطف آیفون X بهبود چشمگیری داشت و شاهد کاهش حاشیه در طرفین نمایشگر این گوشی بودیم. انتظار می‌رود امسال همین اتفاق برای ساعت‌های اپل تکرار شود و شاهد محصولات جدید با صفحه‌نمایش‌هایی به مراتب بزرگ‌تر در همان اندازه نسل پیشین باشیم.

تحلیل‌گران بر این باورند ابعاد صفحه نمایش مدل‌های 38 و 42 میلی متری اپل واچ از 1.31 اینچ و 1.54 اینچ به 1.57 و 1.78 اینچ ارتقا خواهند یافت و همچنان از همان فرم مربع شکل استفاده خواهند کرد. علاوه بر صفحه نمایش جدید، انتظار می‌رود اپل قابلیت‌های بیشتری در زمینه سلامتی و فیتنس به ساعت خود اضافه کند.

آیپد پرو جدید چطور؟

احتمال معرفی دو آیپد پرو جدید با ابعاد11 و 12.9 اینچ نیز وجود دارد. تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که آیپد پروهای جدید دارای حاشیه‌های کمتر در طرفین نمایشگر و فاقد دکمه فیزیکی هوم خواهند بود. بنابر این از سیستم FaceID به جای TouchID استفاده خواهند کرد. علاوه بر موارد فوق، احتمال حذف جک 3.5 میلی متری صدا از آیپد‌پرو‌های جدید نیز وجود دارد.

امید و آرزو: ایرپادهای اسپرت

در حدود دو سال از معرفی و عرضه ایرپادهای اپل می‌گذرد و کم کم زمان آن رسیده تا شاهد ارائه نسخه‌ای بروز‌تر و کامل‌تر از این محصول باشیم. آن‌چه که همگان‌ چشم به عرضه آن دوخته‌اند، ایرپادهایی مناسب‌ برای ورزشکاران است که بتواند از پس یک تمرین سخت، رطوبت ناشی از تعرق و یا یک روز بارانی بر بیاید. (نسخه اول این محصول دارای هیچ‌کدام از گواهی‌های مقاومت در نفوذ مایعات نیست)

چندی پیش Bloomberg گزارشی مبنی بر اضافه شدن سیستم نویز کنسلینگ به ایرپادهای اپل را منتشر کرده بود. اضافه شدن این ویژگی و درگیری‌های گمرکی اخیر چین و امریکا احتمالاً باعث افزایش چشمگیر قیمت نسل جدید ایرپادهای اپل شود.

مورد خاص دیگری نیز وجود دارد؟

اپل به احتمال خیلی زیاد به ویژگی‌های جدید اضافه شده به سیستم‌ عامل‌های iOS 12،WatchOS 5 و macOS Mojave نیز اشاره خواهد کرد و تاریخ انتشار نسخه‌های عمومی آنها‌ را اعلام خواهد کرد. علاوه بر این ما امیدواریم سرانجام یک تاریخ عرضه رسمی برای شارژر بی‌سیم AirPower نیز اعلام شود.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار