کد خبر: ۱۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 09
از زمان عرضه نینتندو سوییچ ، این کنسول توانسته در بازار رقابتی کنسول های بازی عملکرد مناسبی داشته و مورد توجه بازیکنان قرار بگیرد و حتی رکورد هایی در زمینه سریع ترین فروش را نیز کسب نموده است .
به گزارش آی تابناک : با این حال به نظر می رسد عرضه نینتندو سوییچ تاثیری در میزان فروش کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نداشته و اکثر کاربران این کنسول را نه به جای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بلکه به عنوان کنسولی در کنار آن ها خریداری می کنند .

به تازگی Mat Piscatella تحلیلگر گروه NPD در گزارشی اعلام کرده است که هفتاد درصد خریداران کنسول نینتندو سوییچ تا پایان ماه مارس سال جاری در ایالات متحده دارای کنسول پلی استیشن 4 و یا ایکس باکس وان هستند . این گزارش منطقی به نظر می رسد زیرا بین عرضه کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با کنسول نینتندو سوییچ سس سال و نیم فاصله وجود دارد و این موجب شده است که رقابت مستقیم بین این کنسول ها کاهش یابد . علاوه بر این اکثر کاربرانی که دارای کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هستند با انتشار بازی های متنوع و جذاب برای کنسول نینتندو سوییچ به خرید این کنسول در کنار کنسول قبلی خود پرداخته اند .




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار