کد خبر: ۱۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 08
کمپانی سونی ویدیوی جدیدی را از بازی Marvel's Spider-Man با محوریت سیستم مبارزات بازی منتشر کرد.

به گزارش آی تابناک : از زمان معرفی بازی Marvel's Spider-Man و نمایش‌های مختلفش، یکی از مواردی که همیشه مورد بحث قرار می‌گرفت، سیستم مبارزات و گجت‌های بازی بود که تنوع و جذابیت خاصی داشتند. حال به تازگی، کمپانی سونی، ناشر بازی Spider-Man با تاکید روی این سیستم، ویدیوی جدیدی را از این بازی با محوریت مبارزات منتشر کرد. در ویدیو مبارزات بازی، اعضای استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی مرد عنکبوتی، توضیحاتی را در مورد سیستم مبارزات و نحوه عملکرد گجت‌ها ارائه می‌کنند.

از آن جایی که داستان بازی در بازه‌ای جریان دارد که هشت سال از مرد عنکبوتی شدن پیتر پارکر می‌گذرد، سیستم مبارزات بازی باید به نحوی طراحی شوند که بازیکنان با استفاده از آن متوجه یک مرد عنکبوتی حرفه‌ای شوند. در طول مراحل با توجه به محیطی که در آن قرار دارید، می‌توانید از تارهای عنکبوت خود برای مخفی کاری و از پا درآوردن دشمنان استفاده کنید. همچنین گجت‌های پیتر پارکر در قالب مرد عنکبوتی به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانید چند عدد از دشمنان را به صورت همزمان گرفتار کنید یا از آن‌ها به عنوان ضربات ترکیبی و تمام کننده استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیو سیستم مبارزات بازی Spider-Man را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel's Spider-Man هم اکنون به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع : DUALSHOCKERS 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار