کد خبر: ۱۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 08
یک از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که می‌توانید در آن با جدیدترین و راحت‌ترین شیوه درس بخوانید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که می‌تواند رشد و پیشرفت کشور را رقم بزند.

برای همه افراد یادگیری آسان و مشاوره تحصیلی آنلاین اهمیت بسیاری دارد زیرا با توجه به دنیای امروز و کمبود زمانی که همه ما با آن درگیر هستیم، این کلاس‌ها آنلاین می‌تواند کمک بسیاری را برای یادگیری دروس جدید به ما کند.

در همین راستا یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانیم به راحتی هر چه تمام‌تر درس بخوانیم و از مشاوره تحصیلی مشاوران بهره ببریم.

در این سامانه استارت‌آپی کلاس‌های آنلاین درباره هر یک از حوزه‌های درسی مختلف وجود دارد و طول دوره،‌ قیمت آن و همچنین مدرس دروس مشخص شده است و برای بهره‌مندی از آنها می‌توانید در این سامان ثبت نام کنید.

یک سامانه با قابلیت‌های شگفت‌انگیز
در این سامانه امکان ارتباط صوتی و تصویری بین استاد و شاگرد وجود دارد همچنین در طول کلاس آنها می‌توانند با یکدیگر صحبت کنند و پاسخ سوال‌های خود را بگیرند درا ین سامانه استارت‌آپی تخته مجازی وجود دارد که استاد مطالب مهم را روی آن می‌نویسد.

این سامانه بهترین کلاس برای افرادی است که می‌خواهند در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند و تا به امروز بسیاری از جوانان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و از قابلیت‌های آن استفاده می‌کنند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار