کد خبر: ۱۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 06
کنسول بازی پلی استیشن 2 با عناوین PS2 یا همان Playstation 2 معجزه ای در دنیای فناوری و سرگرمی بود که برای نخستین بار در سال 2000 معرفی شد.

به گزارش آی تابناک : این کنسول بازی که ساخته و پرداخته شرکت ژاپنی سونی است، جایگزین پلی استیشن 1 شد که آن هم در بدو ورود خود، جایگزین کنسول هایی مانند سگا شد. به گفته منابع معتبر، Playstation 2 تا کنون موفق به فروش بیش از 155 میلیون دستگاه کنسول PS2 شده است.

هر چند که این کنسول بازی بین 4 تا 5 سال در تولید عمده بود، اما نشان پر فروش ترین کنسول بازی جهان را به سینه زده است. سونی نیز در هفته های اخیر با معرفی یک کنسول خاص از Playstation 4 Pro، جشن فروش 500 میلیون دستگاه از تمامی مدل های پلی استیشن را جشن گرفت. اینک این شرکت اعلام کرده است که تمامی پشتیبانی ها از این کنسول بازی، پس از چیزی نزدیک به 18 سال از عمر آن، متوقف می گردد.

هر چند که روند ساخت بازی های آن از سالهای اخیر به کندی صورت گرفته و حتی هم اکنون نیز تقریبا در حالت قطع قرار گرفته است، اما پشتیبانی فنی آن تا به امروز ادامه یافته بود. سونی اعلام کرده است که تعمیرگاه های این شرکت به فرم های آنلاین پر شده تا تاریخ 31 آگوست رسیدگی کرده و پس از آن، تعمیر و پشتیبانی این کنسول بازی خاطره انگیز را به طور کامل متوقف می گردد. پس وقت آن رسیده است که به معنی واقعی کلمه، با کنسول بازی Playstation 2 با تمام نوستالژی هایش خداحافظی کنیم!




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار