تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 06
اینستاگرام در سال های اخیر قابلیت های زیادی برای فروش اجناس در برنامه خود در نظر گرفته بود که فروشنده‌ها و فروشگاه ها می‌توانستند با درخواست فعال سازی این قابلیت، اجناس خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند و به فروش بگذارند. اما به نظر می‌رسد که اینستاگرام تصمیم دارد تا اپلیکیشن جداگانه برای خرید مستقیم از خرده‌فروشی‌ها ارائه کند.
به گزارش آی تابناک : این شرکت که متعلق به فیس بوک است، قصد دارد تا برنامه مستقلی برای خرید مستقیم به اسم IG Shopping را بسازد. با استفاده از این کاربران می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را برای خرید جستجو کنند و آن ها را از کسب کار های محلی یا گسترده تر خریداری کنند.زمان دقیق عرضه این برنامه مشخص نیست و به نظر می‌رسد که این برنامه در مراحل اولیه ساخت قرار داشته باشد.

تا این لحظه مدیران اینستاگرام اطلاعات خاصی در مورد این برنامه منتشر نکرده‌اند و حتی ممکن است تصمیمی جدید باعث شود که مراحل ساخت این اپلیکیشن متوقف شده و هرگز ساخته نشود؛ البته با توجه توانایی‌ها و منابع این شرکت، امکان ساخت یک فروشگاه بسیار موفق توسط آن ها وجود دارد.

در اوایل سال جاری میلادی، اینستاگرام ابزارهای جدید خرید خود را برای هشت کشور فعال کرد که با استفاده از آن کسب و کارها می‌توانند برچسب قیمت اجناس خود را بر روی عکس محصول به شکل تگ قرار دهند. چند ماه بعد، برخی از شرکت ها توانایی پرداخت‌های الکترونیکی را داشتند که کاربران می‌توانستند با استفاده از آن رستوران و سالن مورد نظر خود را رزرو کنند و در ماه ژوئن، به بعضی برندها اجازه دادند تا محصولات خود را در استوری‌ها به فروش بگذارند.

با توجه به این که در حال حاضر اینستاگرام برای آپلود ویدئو های طولانی تر برنامه مستقلی را در نظر گرفته است، چندان دور از انتظار نیست که برای خرید از خرده‌فروشی‌ها هم یک برنامه مستقل بسازد.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار