کد خبر: ۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 06
اخیراً شیائومی از تردمیل WalkingPad رونمایی کرده که قرار است با قیمت ۴۹۹ دلار در سایت کیک استارتر به فروش برسد.

به گزارش آی تابناک : در سایت کیک استارتر به فروش برسد.

این وسیله‌ی نقلیه توانایی تحمل افراد ۱۱۰ کیلوگرمی را دارد و کاربرانی که کمتر از این مقدار وزن دارند به راحتی قادر خواهند بود از آن استفاده کنند. علاوه بر این یک اپلیکیشن مخصوص نیز برای این گجت درنظر گرفته شده که کاربر می‌تواند از آن کمک بگیرد.

علاوه بر سایت کیک استارتر، آمازون نیز از آذرماه این گجت را در لیست فروش خود خواهد گذاشت و کاربران می‌توانند با صرف هزینه‌ی ۵۹۹ دلاری آن را خریداری کنند.

تردمیل جمع و جور شیائومی از طراحی زیبا و منحصر به فردی بهره می‌برد و رنگ متالیک بکار رفته در بدنه‌ی آن ظاهری شیک را به این گجت بخشیده است. این تردمیل تنها ۲۹ کیلو وزن دارد و می‌تواند سرعت‌هایی معادل ۰.۵ تا ۶ کیلومتر بر ساعت را فراهم کند. این تجهیز ۱۲.۹ سانتیمتر ضخامت دارد و تنها مساحتی معادل ۰.۴۴ مترمربع را اشغال می‌کند.

علاوه بر این، یک نمایشگر LED کوچک نیز در این تردمیل به کار رفته که به نمایش اطلاعات ورزشی اختصاص دارد و حالت ویژه‌ای در آن تعبیه شده که به طور خودکار حرکت فرد را می‌سنجد و هوشمندانه سرعت مناسبی برای راه رفتن کاربر بر می‌گزیند. از دیگر ویژگی‌های بکار رفته در این محصول می‌توان به قفل کودک، سیستم جلوگیری از داغ شدن بیش از حد ، خاموش شدن خودکار و کمک سرعت ساده اشاره نمود.

تردمیل های معمولی اصولاً سنگینند و فضای زیادی را اشغال می کنند. این مسئله موجب می شود که دوستداران و رزش و تندرستی نتوانند از آنها استفاده کنند. این در حالی است که تردمیل WalkingPad بهترین گزینه برای استفاده از آپارتمان‌های کوچک به شمار می‌رود چرا که به راحتی می‌توان آن را تا نمود و زیر میز یا تخت جا کرد.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار