کد خبر: ۱۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 05
موتور جست‌وجوی مایکروسافت به قابلیت جدیدی تحت‌عنوان بینگ اسپاتلایت مجهز شده که مطالعه اخبار موردنظر کاربران را به یک تجربه لذت‌بخش و آسان تبدیل می‌کند.
به گزارش آی تابناک : با توجه به رقابت شدیدی که میان غول‌های تکنولوژی نظیر گوگل، اپل و مایکروسافت در عرضه‌های مختلف وجود دارد و هر یک اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای را به منظور خبرخوانی کاربران توسعه داده و منتشر کرده‌اند، حالا به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز می‌خواهد تجربه خبرخوانی را برای کاربرانش از طریق ویژگی بینگ اسپاتلایت ( Bing Spotlight) برای آن‌ها به ارمغان بیاورد تا آن‌ها بتوانند به راحتی اخبار مورد علاقه و مدنظر خود را در فضای مجازی استخراج کرده و مطالعه کنند.

بدین‌ترتیب کاربران قادر خواهند بود با موضوعات جست‌وجو شده، اخبار و مقالات مرتبط را پیدا کرده و بینگ نیز برای دستیابی به این اخبار، مطالب مربوطه را از چندین منبع مختلف جمع‌آوری می‌کند و خلاصه آن‌ها را به‌صورت چکیده نمایش می‌دهد تا کاربران درصورت تمایل و نیاز، ادامه آن‌ها را مورد مطالعه قرار دهند.

بینگ به لطف بهره‌مندی از الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی اخبار و مقالات مرتبط را بررسی کرده و در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

بینگ اسپات لایت برروی نسخه دسکتاپ و موبایل این موتور جست‌وجو فعال است. البته هم‌اکنون تنها کاربران ایالات متحده می‌توانند از آن استفاده کنند.




منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار