کد خبر: ۱۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 04
مایکروسافت روی اپلیکیشن Your Phone حساب زیادی باز کرده است. این اپلیکیشن می‌تواند رایانه و تلفن همراه شما را به یکدیگر نزدیک‌تر، و استفاده از هرکدام را برای شما ساده‌تر کند. نسخه فعلی اپلیکیشن Your Phone می‌تواند تصاویر ذخیره شده در تلفن همراه شما به رایانه شما منتقل کند و می‌توانید آنها را در رایانه خود نیز ببینید.
به گزارش آی تابناک : برای شروع این، اپلیکیشن فقط از تصاویر پشتیبانی می‌کند. شما در حال حاضر تنها به تصاویر روی تلفن همراه خود دسترسی خواهید داشت اما قرار است در آینده به روزرسانی‌ای برای این اپلیکیشن منتشر شود که قابلیت‌های دریافت اعلان، پیامرسانی و دیگر ویژگی‌ها را به آن اضافه خواهد کرد.

مایکروسافت اخیراً یک به‌روزرسانی با قابلیت‌های جدید و بهبودهای اساسی برای این اپلیکیشن منتشر کرده است. در گام اول، اپلیکیشن Your Phone به زبان طراحی فلوئنت مزین شده است و حالا با ویندوز 10 یکپارچه شده است. در پنل سمت چپ اپلیکیشن افکت اکریلیک به کار رفته است. اگر با این افکت آشنا نیستید باید گفت افکت اکریلیک حالت نیمه شفاف و مات دارد که المان‌های پشت آن تا حدودی قابل مشاهده هستند.

دومین به‌روزرسانی قابل توجه در این نسخه از اپلیکیشن یک آیکن تلفن همراه در گوشه بالا در سمت چپ اپلیکیشن اضافه شده است. قابل ذکر است که این آیکن فقط برای تلفن‌ها انتخاب شده نمایش داده می‌شود.

جدید‌ترین نسخه از اپلیکیشن Your Phone نسخه 1.0.12354.0 خواهد بود و تنها برای اینسایدرهای حلقه Fast و Skip Ahead در دسترس است. لیست تغییرات را ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

علاوه بر افکت Reveal، افکت اکریلیک زبان طراحی فلوئنت نیز به نوار کناری اپلیکیشن اضافه شده است.
بهبود بخشیدن قابلیت کپی و الصاق
آیکن تلفن همراه هوشمند جدید
رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد
اگر ویندوز 10 به‌روز‌رسانی آوریل 2018 روی رایانه شما نصب است، می‌توانید به اینسایدرهای حلقه Release Preview بپیوندید و این به‌روزرسانی را دانلود کنید. برای دانلود این اپلیکیشن کافیست استور مایکروسافت را باز کنید و Your Phone را جستجو کنید. پس از نصب اپلیکیشن می‌توانید از دستورات نمایش داده شده پیروی کنید و تلفن همراه خود را با رایانه‌تان همگام کنید.




منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار