کد خبر: ۱۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 04
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید آجیل‌هایی با کیفیت را خریداری کنید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان، طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد. 

امروزه با گسترش فضای مجازی و استارت‌آپ‌ها می‌توان هر محصولی که دلمان می‌خواهد را به راحتی و در عرض چند ثانیه خریداری کنیم اما به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای برای فروش آجیل راه انداخته است که تا قبل از آن وجود نداشته است.

خرید محصولات با کیفیت ایرانی از سامانه‌های هوشمند
در این سامانه هر یک از شهروندان می‌توانند خشکبار و آجیل با کیفیت را از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری خریداری کنند؛ این سامانه با هدف تسهیل در روند خرید به وجود آمده است، همچنین هنگامی که هر یک از شهروندان در حال خرید محصول مورد نظر خود باشند می‌توانند از کارشناسان آنلاین این سامانه راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند تا به صورت کاملاً هوشیارانه آجیل و خشکبار مورد نیاز خود را خریداری کنند.

تمامی محصولات این استارت‌آپ از دل طبیعت و باغ‌های ایران خریداری می‌شود و به گفته مسئولان سامانه، کیفیت آجیل و خشکبارهای آن کاملاً ‌قابل اطمینان است.

در این سامانه استارت‌آپی می‌توان از آجیل و خشکبار تا زعفران و روغن را خریداری کرد و حتی به سایر محصولاتی که از طریق آجیل به دست می‌آیند نیز دسترسی پیدا کرد.

هر یک از افراد برای خرید محصولات در این سامانه می‌توانند ابتدا درخواست خود را ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را درب خانه خود تحویل بگیرند و سپس قیمت آن را هم پرداخت کنند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار