کد خبر: ۱۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 02
یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید بهترین تعمیرکاران را پیدا کنید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد.

برای همه ما پیش آمده است که در خیابان خودرویمان دچار نقص فنی شده باشد در این لحظه باید به دنبال تعمیرکاری بگردیم تا ماشین ما را تعمیر کند و البته گاهی اوقات هم پیش می‌آید که نیاز به تعمیرکار و تعمیرگاه داریم، اما نمی‌دانیم که از کجا باید آن‌ها را پیدا کنیم.

سامانه ای برای پیدا کردن نزدیک ترین تعمیرگاه‌ها
آشنا نبودن با تعمیرکاران و همچنین ندانستن آنکه چه مقدار هزینه برای تعمیر خودرو از ما دریافت می‌کنند مشکلاتی است که در زمان خرابی خودرو به وجود می‌آید، که به تازگی برای حل این مشکل  یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توان نزدیک ترین و بهترین تعمیرگاه را پیدا کرد.

در این نرم‌افزار با  اطلاع دادن به تعمیرکاران  بسیاری از فعالیت‌های همچون تعویض چرخ پنچر شده وبکسل ماشین را  می‌توان انجام داد؛ با داشتن این نرم‌افزار در تلفن همراه خود می‌توانید سریعاً نزدیک‌ترین تعمیرگاه را پیدا کنید تا به  شما کمک کند؛ در این سامانه استارت‌آپی  تمامی تعمیرگاه ها روی نقشه  نشان داده می‌شوند و با ارسال درخواست می‌توانید از آنان تقاضای کمک کنید.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار