کد خبر: ۱۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 02
شرکت MSI در نمایشگاه IFA امسال از اولین سیستم گیمینگ یکپارچه سری Prestige خود به نام P100 رونمایی کرد. تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از این محصول در سایت های خارجی و حتی سایت رسمی MSI منتشر نشده است و شهر سخت‌افزار به عنوان اولین رسانه در جهان این محصول را معرفی می‌کند.

به گزارش آی تابناک : سیستم گیمینگ یکپارچه P100 از نظر فرم کلی طراحی شبیه به سری Trident 3 است؛ اما زمانی که به جزئیات طراحی آن دقت کنید، متوجه خواهید شد که زبان طراحی این محصول با لپ‌تاپ های سری Prestige یکسان بوده و مانند سایر محصولات این سری از رنگ نقره برای زیبایی سازی آن استفاده شده است.

به دلیل این که تا این لحظه هیچ رسانه ای در دنیا بجز شهر سخت افزار، اطلاعاتی در مورد این محصول منتشر نکرده و اطلاعات آن به شکل رسمی بر روی سایت MSI ثبت نشده است؛ جزئیاتی دقیق از کانفیگ های مختلف دستگاه P100 در دسترس نیست. اما به شکل کلی این سیستم گیمینگ از مادربردهایی با آخرین نسل از چیپست‌های سری Z و نسل هشتم پردازنده های قابل اورکلاک اینتل (سری K) بهره می‌برد.

در بخش فضای ذخیره سازی امکان نصب دو حافظه ساتا 2.5 اینچی SSD یا HDD وجود دارد؛ همچنین بر روی مادربرد P100 دو درگاه M.2 برای نصب اس اس دی های NVME در نظر گرفته شده و از تکنولوژی intel Optane نیز پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه دارای دو رم DDR4 با فرکانس پایه 2666MHZ است و امکان نصب حافظه رم تا 32 گیگابایت بر روی این دستگاه وجود دارد.

در بخش صوتی مانند اکثر محصولات رده بالا ام اس آی، P100 از راهکار صوتی 7.1 کاناله با صدای فراگیر مجهز به فناوری انحصاری Nahimic بهره می‌برد.

در P100 از آداپتور شبکه Intel 1219-V استفاده کرده که امکان اتصال از طریق پورت Ethernet را تا سرعت 1 گیگابیت در ثانیه میسر می‌کند. همچنین در بُعد وایرلس راهکار شبکه P100 از شبکه‌ بی‌سیم دو بانده AC 9462 با پشتیبانی از محدوده فرکانسی 5Ghz پشتیبانی می‌کند.

در بحث پورت‌ها P100 بسیار خوب عمل کرده و از پورت بروز USB 3.1 در نوع C و A در جلو و پشت دستگاه بهره می‌برد. همچنین یک پورت اختصاصی با نام VR Ready با ارائه سیگنال پایدار و بدون نویز برای بهره‌گیری دستگاه‌های واقعیت مجازی آماده شده است. اما لیست پورت‌های این دستگاه به اینجا ختم نمی‌شود و Display Port، پورت یو‌اس‌بی 2.0، پورت ورودی و خروجی صدا و ... نیز در P100 یافت می‌شود. سایز این دستگاه حدوداً 10 لیتر است.

تا این لحظه مشخصات دقیق تری از کانفیگ های مختلف، قیمت و زمان عرضه P100 در دسترس نیست؛ در صورت منتشر شدن اطلاعات جدید از P100، از شهرسخت‌افزار قطعاً اعلام خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار