کد خبر: ۱۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 01
شرکت الکترونیک آرتز ناشر بازی Battlefield 5 به تازگی اعلام کرده است که استودیو DICE برای انجام تنظیمات نهایی این عنوان را با یک ماه تاخیر در 20 نوامبر (29 آبان ) عرضه خواهد کرد .
به گزارش آی تابناک : پیش از این قرار بود این بازی اول شخص سبک تیر اندازی 19 اکتبر ( 27 مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه شود .اسکار گابریلسون ، مدیر کل استودیو DICE به تازگی اعلام کرده است که با توجه به بازخورد های کاربران در مورد نسخه دموی بازی Battlefield 5 در نمایشگاه E3 و گیمز کام تیم توسعه دهنده بازی از انتظارات کاربران و همچنین مشکلات بازی به خوبی آگاهی دارند و در تلاش اند تا این عنوان مورد رضایت کاربران قرار بگیرد .

 گابریلسون می گوید : طرفداران به ما گفته اند که تمرکز بیشتری بر روی بازی تیمی دیده می شود . علاوه بر این طرفداران این بازی تفاوت های حرکتی که اصلاح شده است را احساس می کنند و تیم توسعه دهنده باز خورد های مثبتی از بهبود کنترل سلاح نیز دریافت کرده اند . همچنین طرفداران تیم توسعه دهنده بازی را وادار کرده اند تا پیشرفت های قابل توجهی را در گیم پلی بازی از جمله تنظیم سرعت بازی ، بهبود دید سرباز و همچنین کاهش مقاومت بازیکن در بازی اعمال نمایند . بسیاری از این تغییرات در نسخه بتای عمومی در تاریخ 6 سپتامبر ( 15 شهریور ) و یا 4 سپتامبر (13 شهریور ) در صورت داشتن EA Access و  یا Origin Access  دیده خواهند شد .

گابریلسون در ادمه می گوید : تیم توسعه دهنده بازی Battlefield 5 احساس می کند که یکی از بهترین بازی های جنگی ساخته شده تا کنون را تولید کرده است . بازی که بخش داستان های جنگی تک نفره ،  یک تجربه عمیق چند نفره ، بتل رویال و سرویس زنده جدید به نام Tides of War را در خود جای داده است و صحنه های مختلفی را از جنگ جهانی دوم نمایش می دهد و طراحی شده است تا جامعه ما را در کنار یک دیگر نگه دارد . به همین دلیل ما تاریخ عرضه بازی را کمی به تاخیر انداخته ایم تا زمان کافی برای انجام تنظیمات نهایی گیم پلی و اطمینان از آمادگی کامل برای Tides of War  را داشته باشیم . ما می دانیم که با به تاخیر انداختن زمان عرضه بازیکنان باید اندکی بیشتر صبر نمایند اما این کار برای اطمینان از درست بودن مسیرمان ضروری بود .

این مسئله قابل درک است که DICE نیازمند زمان بیشتری برای اعمال تغییرات است به خصوص اینکه بایستی با توجه به بازخورد های نسخه بتای آینده تغییراتی در بازی صورت گیرد . یکی دیگر از مزایایی این تاخیر این است که بازی Battlefield 5 مجبور به رقابت با عناوین Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 که به ترتیب در تاریخ های 12 و 26 اکتبر منتشر می شوند نیست . علاوه بر این ممکن است که برخی از ویژگی های بازی مانند حالت Comms Arms با تاریخ انتشار جدید در زمان عرضه در دسترس قرار بگیرند .




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار