کد خبر: ۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 01
در روز های اخیر HTC از نسخه ارزان قیمت HTC U12 Plus رونمایی کرد. گوشی U12 Life دارای صفحه نمایش 6 اینچی +FHD با نسبت ابعاد 18:9 و نسبت کنتراست 1500:1 است که جایگزین مدل U11 Life محسوب می‌شود.

به گزارش آی تابناک : برخلاف اکثر شرکت ها که برای کاهش حاشیه گوشی های خود از ناچ استفاده می کنند، اچ تی سی با معرفی U12 Life باری دیگر از ناچ صرف نظر کرد و فقط تا حدودی حاشیه بالا و پایین گوشی را کاهش داده است. بزرگترین تغییر این گوشی نسبت به نسخه سال قبل طراحی خاص و متفاوت آن است و در دو رنگ آبی و ارغوانی عرضه می‌شود.

رنگ این گوشی به حالت دو لایه طراحی شده است، به طوری که رنگ آن در مقابل نور خورشید کمی تیره می‌شود. بدنه این دستگاه دو تیکه طراحی شده است، به شکلی که در نیمه بالایی بدنه ای شفاف و در نیمه پایینی حالت زبر مانند برای چسبندگی بهتر در دستان دارد.

در بخش سخت افزاری U12 life از تراشه اسنپ دراگون 636، 4 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد. این گوشی دو سیم‌کارتِ بوده و می‌توانید از یک درگاه سیم‌کارت برای نصب کارت حافظه استفاده کنید. تراشه اسنپ دراگون 636 گوشی U12 life در بخش پردازشی نزدیک به 40 درصد و در بخش گرافیکی نزدیک به 10 درصد کارایی بیشتری نسبت به پردازنده اسنپ دراگون 630 در گوشی U11 life دارد. همچنین برای شارژدهی بهتر، در این گوشی از یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

HTC U12 life از دو دوربین اصلی با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسل بهره می‌برد. بر خلاف U12 Plus این گوشی تنها یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد و هر دو دوربین پشت و جلو از گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌برند. دوربین این گوشی دارای یک فلش LED برای عکاسی در شب است و قابلیت عکاسی و فیلم برداری HDR دارد، همچنین دوربین جلویی این گوشی برای عکاسی در نور کم تقویت شده است.

در بخش صوتی U12 Life مجهز به اسپیکر های استریو و جک هدفون است. متأسفانه این گوشی با اندروید 8.1 عرضه می‌شود و خبری از اندروید 9 پای در زمان عرضه نیست. این گوشی بر پایه اندروید وان نبود و از رابط کاربری HTC Sense استفاده می‌کند. این گوشی قرار است با قیمت 350 یورو اواخر ماه سپتامبر در اروپا عرضه شود.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار