کد خبر: ۱۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 31
لنوو در رویداد مطبوعاتی خود در IFA 2018 در کنار سایر دستگاه‌های جدید، از یک محصول بسیار جذاب به نام ThinkPad X1 Extreme نیز پرده برداشته که قصد دارد ب به طور مستقیم به رقابت با مک بوک پرو و سایر لپ تاپ‌ های رده بالا بپردازد. در ادامه با وینفون همراه باشید تا با مشخصات شگفت انگیز این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی تابناک : ThinkPad X1 Extreme جدید به پردازنده جدید شرکت اینتل (تا Core i9)، تا 64 گیگابایت حافظه رم، گزینه ذخیره سازی PCIe SSD دوگانه و گرافیکGeForce 1050Ti انویدیا مجهز شده تا پاسخگوی تمام نیازهای کاربران حرفه‌ای باشد. به لطف بهره گیری از پردازنده نسل هشتم اینتل، این لپ تاپمجهز به فناوری Gigabit Wi-Fi است. این دستگاه با نمایشگر 4K و پشتیبانی از 100 درصد گام‌های رنگ Adobe RGB به همراه Dolby Vision HDR و همچنین بلندگوهای Dolby Atmos برای ارائه بهترین تجربه چندرسانه‌ای ارائه می‌شود.

این لپ تاپ دارای عمر باتری تا 15 ساعت بوده و لنوو با استفاده از تکنولوژی RapidCharge در آن، این امکان را فراهم کرده که ظرف 60 دقیقه باتری دستگاه تا 80 درصد شارژ شود. ThinkPad X1 Extreme همچنین با کاور دوربین ThinkShutter، دوربین مادون قرمر برای پشتیبانی از تشخیص چهره ویندوز هلو و اسکنر اثر انگشت لمسی همراه است.

لنوو ThinkPad X1 Extreme از ماه سپتامبر با شروع قیمت از 1695 یورو برای خرید در دسترس خواهد بود.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار