کد خبر: ۱۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 30
شرکت یونیورسال پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم First Man جدیدترین اثر دیمین شزل با بازی رایان گاسلینگ و کلیر فوی را منتشر کرد.

به گزارش آی تابناک : خرداد ماه امسال، شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم First Man (اولین مرد) را منتشر کرد. علاوه بر این، تیر ماه اعلام شد هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز قرار است با فیلم اولین مرد افتتاح شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی فیلم First Man همزمان با افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز در روز گذشته منتشر شده است. در جدیدترین تریلر این فیلم که سومین و جدیدترین فیلم دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موزیکال موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند)، است، شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم و بیشتر با اتفاقات و لحن فیلم آشنا می‌شویم. این تریلر همزمان با نمایش فیلم در جشنواره فیلم ونیز منتشر شده است و اکران جهانی فیلم نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم First Man نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

First Man Poster

همچنین اولین نقدهای فیلم First Man نیز منتشر شده است که بیشتر این نقدها مثبت بوده و فیلم را تحسین کرده‌اند. علاوه بر تحسین کارگردانی شزل، بازی رایان گاسلینگ و به خصوص کلیر فوی در این فیلم بسیار تحسین شده است. رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی در نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم First Man برای اکران در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم برعهده جاش سینگر، برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، بوده که اقتباسی از رمان اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ (First Man: A Life of Neil A. Armstrong) اثر جیمز هنسن، است.



منبع : COMINGSOON

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار