کد خبر: ۱۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 29
رئیس پژوهشگاه رویان اظهار داشت: پژوهشگاه رویان توانسته جایگاه علمی و اجتماعی ممتازی را در جامعه علمی در سطح ملی و بین المللی رقم بزند.
به گزارش آی تابناک : عبدالحسین شاهوردی در نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان (پزشکی تولید مثل-سلول های بنیادی) اظهار داشت:خدا را شاکرم که فرصتی دیگر در اختیارمان قرار داد که بستر گردهمایی پژوهشگران، اندیشمندان و دانشجویان را در جشنواره بین المللی رویان جهت ارزیابی تازه های علوم پزشکی، تولید مثل، علوم سلولی، سلول های بنیادی و زیست فناوری فراهم کنیم.

وی افزود: این جشنواره با همت و تلاش زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی ۱۹ سال پیش آغاز شد و بعد از درگذشت ایشان ۱۲ دوره طلایی را برگزار کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستم این کار همچنان با همت اعضای پژوهشگاه رویان و مشارکت پژوهشگران و حمایت هایی از سوی حامیان داخلی و بین المللی استقرار یابد، گفت: از نتایج این جشنواره به عنوان حرکت علمی می توان به تاثیر مثبت آن بر روند توسعه این علوم در کشور و منطقه اشاره کرد.

رئیس پژوهشگاه رویان افزود: همه ساله زمینه مناسبی توسط این جشنواره برای تبادل نظر و اندیشه میان متخصصان این حوزه مهیا می شود که اجرای پروژه های مشترک در دوره های قبل و چاپ آنها در مجلات معتبر گواه این مدعاست.

وی با تاکید بر اینکه پژوهشگاه رویان توانسته جایگاه علمی و اجتماعی ممتازی را در جامعه علمی در سطح ملی و بین المللی رقم بزند، گفت: پژوهشگاه رویان یک سرمایه ملی برای جامعه علمی پزشکی، تولید مثل، علوم سلولی، سلول های بنیادی و زیست فناوری محسوب می شود.

وی در خصوص نوزدهمین دوره جشنواره رویان گفت: این جشنواره با نگاه تعامل بین علوم مهندسی، پایه و بالینی آغاز شده  و طی سه روز ادامه دارد. امسال شاهد اعطای پنجمین دوره جایزه دکتر کاظمی آشتیانی که از محققان برجسته علم بیولوژی علوم سلولی و سلول بنیادی است، خواهیم بود.




منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار