کد خبر: ۱۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 29
شرکت ال جی پیش از شروع رویداد IFA 2018 دو گوشی G7 One و G7 Fit را معرفی کرد. جی 7 وان اولین گوشی هوشمند شرکت ال جی مبتنی اندروید وان است.

به گزارش آی تابناک : گوشی های جدید ال جی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با پرچمدار G7 ThinQ ندارند، اما از نظر سخت افزاری تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد. نسخه مبتنی بر اندروید وان دارای پردازنده اسنپ دراگون 835 و مدل فیت که نسخه اقتصادی G7 به حساب می‌آید، داری پردازنده اسنپ دراگون 821 است.

LG G7 One

جی 7 وان اولین گوشی از سری G ال جی است که از پردازنده اسنپ دراگون 835 بهره می‌برد، زیرا پرچمدار G6 ال جی از نسخه قدیمیتر اسنپ دراگون 821 استفاده می‌کرد و پس از معرفی گوشی های مجهز به اسنپ دراگون 835 سامسونگ، ال جی تصمیم گرفت تا پرچمدار G7 ThinQ را با پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 845 عرضه کند.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن +QHD و نسبت ابعاد 19.5:9 به همراه یک ناچ کوچ در قسمت بالایی است. در قسمت ناچ این گوشی سنسور مجاورت (proximity)، ال ای دی نشانگر نوتیفیکیشن ها، دوربین سلفی و بلندگو مکالمه قرار دارد. همچنان در قسمت زیرین صفحه نمایش حاشیه کوچکی وجود دارد و مانند قبل سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته است.

 جی 7 وان دارای 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و شکاف کارت حافظه است. با توجه به این که جی 7 وان مبتنی بر اندروید وان است، این گوشی از نسخه خام اندروید 8.1 بهره می‌برد و به زودی بروزرسانی نسخه 9 را دریافت خواهد کرد.

دوربین اصلی این گوشی از یک لنز 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.6 بهره می‌برد. دوربین جلویی این گوشی 8 مگاپیکسل با زاویه دید 80 درجه است. گوشی جی 7 وان دارای پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 835 است و در سایر بخش ها دارای استاندارد ip68، فناوری Quad DAC، شارژ سریع QC3 و باتری 3000 میلی آمپری است.

LG G7 Fit

این نسخه از G7 نسخه اقتصادی به شمار می‌رود و برای بودجه های محدودتر ساخت و سراحی شده است. بجز پردازنده اسنپ دراگون 821 در سایر موارد گوشی جی 7 فیت تفاوت چندانی با جی 7 وان از نظر سخت افزاری ندارد.

این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، البته یک نسخه جی 7 فیت پلاس در برخی از کشور ها عرضه می‌شود که حافظه ذخیره سازی آن به 64 گیگابایت ارتقاء یافته است؛ هر دو نسخه این گوشی از شکاف کارت حافظه بهره می‌برند.

مانند جی 7 وان این گوشی هم در مقابل نفوذ آب خاک مقاوم است، از فناوری Quad DAC بهره می‌برد، دارای باتری 3000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع QC3 است. با توجه بهاین که این گوشی مبتنی بر اندروید وان نیست، انتظار می‌رود که به همراه نسخه جدید اندروید 9 عرضه شود.

ابعاد و ظاهر کلی هر دو گوشی تفاوت چندانی با پرچمدار LG G7 ThinQ ندارد. گوشی جی 7 وان در رنگ ای آبی و مشکی و جی 7 فیت در رنگ های مشکی و خاکستری عرضه خواهند شد. برای مشخص شدن قیمت و زمان دقیق عرضه این دو گوشی باید منتظر رویداد IFA باشیم.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار