تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 29
در اوایل ماه می یوتیوب یک ویژگی جدیدی ایجاد کرد که به شما یادآوری می کند تماشای ویدئوی را متوقف کنید و یک استراحتی به خودتان بدهید. این قابلیت می تواند به گونه ای فعال شود که هر 15 دقیقه یک بار تا 3 ساعت یک بار به شما هشدار دهد.
به گزارش آی تابناک : حالا گوگل به عنوان بخشی از راهکاری جدیدش در راستای جلوگیری از سوء مصرف، در اپلیکیشن یوتیوب قابلیت جدیدی فراهم آورده است که شما می توانید مشاهده کنید در طول روز چه زمانی را صرف دیدن ویدئوهای  متنوع یوتیوبی می کنید.

زمانیکه برنامه یوتیوب موبایل خود را به روز کنید، در پروفایلی که در منو حساب کاربری شما وجود دارد گزینه "Time Watched" اضافه خواهد شد که به شما اطلاع میدهد امروز و روز گذشته چه مدت زمان صرف دیدن ویدئوهای یوتیوب کرده اید. این قابلیت همچنین با جمع زمان های صرف شده در یوتیوب در هفته گذشته به شما کل زمانی که در مدت هفت روز در این شبکه گذارنده اید را اطلاع می دهد. با محاسبه هفتگی، همچنین این برنامه شما را مطلع می کند که به طور میانگین در طول روز چقدر زمان در این اپلیکیشن صرف کرده اید. البته متأسفانه این قابلیت هنوز در YouTube Music فراهم نشده است. این منو علاوه بر مشخصات ذکر شده دارای قابلیت یادآوری برای استراحت نیز می باشد.

جالب است که شما می توانید به قسمت تنظیمات بروید و یک زمان مشخصی را در طول روز برای دریافت همه نوتیفیکیشن های این برنامه انتخاب کنید. البته گوگل همین حالا هم قابلیتی را فعال کرده است که یوتیوب از ساعت 10 شب تا 8 صبح هیچ نوتفیکیشنی ارسال نخواهد کرد. بنابراین شما می توانید خواب راحتی بدون صدای هشدار داشته باشید، البته شما می توانید ساعت این قابلیت که "quiet times" نام دارد را تغییر داده و یا کلا غیرفعال کنید.

اگر آپدیت برنامه را دریافت کرده اید می توانید اجرای برنامه YouTube و انتخاب عکس آواتارتان را در قسمت بالای سمت راست به منوی Time Watched دسترسی داشته باشید.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار