کد خبر: ۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 17
طی این سالها بسیاری از برندها سعی بر آن داشته اند که محصولات شرکت اپل را به تمسخر بگیرند و به نوعی آن ها را به زمین بکوبند. از سامسونگ که وقتی باتری آیفون و قدرت آن را شرم آور خوانده بود تا ال جی که آیفون 6 اس را به شکلی بی سابقه به تمسخر گرفت و تا اکنون که گوگل در یک مراسم رسمی سعی در نشان دادن ضعف های آیفون کرده است.
تماشا کنید: جدیدترین حمله گوگل به آیفون در مراسم Grammyطی این سالها بسیاری از برندها سعی بر آن داشته اند که محصولات شرکت اپل را به تمسخر بگیرند و به نوعی آن ها را به زمین بکوبند. از سامسونگ که وقتی باتری آیفون و قدرت آن را شرم آور خوانده بود تا ال جی که آیفون 6 اس را به شکلی بی سابقه به تمسخر گرفت و تا اکنون که گوگل در یک مراسم رسمی سعی در نشان دادن ضعف های آیفون کرده است.

گوگل اخیرا اشاره کرده است که سیستم عامل اندروید این شرکت یک کت زیبای رنگارنگ است که مجموعه ای بزرگ از امکانات و انتخاب ها را در اختیار کاربران قرار میدهد. در حالی که کاربران اپل تنها عده ای به رنگ جماعت هستند!

طی مراسمی جوایز گرمی که دوشنبه شب برگزار شد گوگل لحنی جدید در تمسخر اپل به کار گرفت و گفت: آیفون پیانویی با تنها یک نت است. در تیزری تبلیغاتی که در این مراسم نمایش داده شد و در آن یک پیانیست با دو پیانو حضور داشت، گوگل سعی کرد تفاوت در اختیار داشتن ردیفی کامل از نت ها در برابر تنها یک نت «Do» یا C را نشان دهد.



البته نمیتوان با اطمینان کامل گفت که این تبلیغات اشاره ای به گوشی نه چندان موفق iPhone 5c داشته باشد اما حساب کاربری توییتر Android برای مشخص کردن بیشتر این منظور اقدام به انتشار توییت تنها با حرف C کرد.

تماشا کنید: تازه ترین حمله گوگل به آیفون در مراسم Grammy


ممکن است گفته شود که در این تبلیغات نامی از آیفون برده نشده است، اما سوال این است که پس در این تبلیغات اندروید با چه چیزی مقایسه شده است؟ تا جایی که همه میدانیم به غیر از مایکروسافت که این روزها زیاد در رقابت به حساب نمی آید، تنها دو سیستم عامل رقیب در بازار گوشی های هوشمند وجود دارد.

در نتیجه آن پیانوی یک نتی باید اپل و سیستم عامل اپل باشد. شرکتی که تنها یک یا دو گوشی هوشمند را در سال عرضه میکند و از کاربران انتظار دارد که آن را دوست داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار