کد خبر: ۱۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 28
با اینکه فاصله زیادی با معرفی آیفون‌های 2018 نداریم اما شایعات درمورد آیفون‌های 2019 شروع به ظاهر شدن کرده‌اند. طبق گفته یک آنالیست آیفون‌های 2019 به قابلیت 3D Touch مجهز نخواهند شد.
به گزارش آی تابناک : Blayne Curtis که یک آنالیست صنعت نیمه‌هادی است اظهار کرده که 3D Touch یکی از ویژگی‌های آیفون‌های 2019 که نمایشگر OLED دارند نخواهد بود. به گفته این کارشناس برنامه اپل این است که نسل سوم iPhone X و نسل دوم iPhone X Plus را به 3D Touch مجهز نکند. البته در انتها اضافه کرده است که این برنامه هنوز نهایی نشده است و ممکن است تغییر کند.

این کارشناس حرفی از نسخه ارزان‌تر آیفون یعنی نسل بعدی iPhone 9 نزده است. عجیب است که نسخه ارزان‌تر به این قابلیت مجهز خواهد بود درحالی که نسخه‌های OLED این قابلیت را نخواهند داشت. درکل معلوم نیست علت این تصمیم اپل چه چیزی بوده است. 3D Touch یک قابلیت کاربردی است و استفاده‌های زیادی دارد. اپل اولین بار با معرفی آیفون‌های 6s و 6s Plus این قابلیت را به گوشی‌های آیفون اضافه کرد و 3 سال است که این قابلیت در آیفون‌ها وجود دارد. البته 3D Touch یک ویژگی حیاتی نیست و بدون آن و تنها با قابلیت فشار دادن و نگه داشتن گوگل توانسته تا قابلیت‌های زیادی را در اندروید 9 اضافه کند.

با اینکه فاصله زیادی با معرفی این گوشی‌ها داریم خود اپل نیز نمی‌داند این گوشی‌ها چه ویژگی‌هایی خواهند داشت پس روی این شایعات زود هنگام خیلی حساب باز نکنید.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار