کد خبر: ۱۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 28
طبق جدیدترین تصاویر لو رفته از اکسپریا XZ3، ظاهرا این پرچم دار در چهار رنگ مختلف طی همایش IFA 2018 معرفی خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : سونی، این سازنده پرکار که تلفن‌های هوشمند پرچم دار خود را هر شش ماه روانه بازار می‌کند، به نظر می‌رسد که پس از معرفی XZ2 در همایش MWC که ماه فوریه سال جاری برگزار شد، حال قصد دارد XZ3 خود را رسما معرفی کند.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ایکس زد 3 در چهار رنگ جذاب در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر نسخه‌های مشکی و سفید، ظاهرا رنگ‌های ارغوانی و سبز زمردی نیز جزء دیگر رنگ‌های سونی XZ3 خواهند بود. با این حساب، دیگر علاقه‌مندان تلفن‌های هوشمند سونی نمی‌توانند از عدم تنوع رنگ‌های دستگاه شکایت کنند.

آن‌گونه که از مشخصات پرچم دار فوق برمی‌آید، ظاهرا صفحه نمایش آن به ۶ اینچ گسترش یافته است. همچنین، همان‌طور که این روزها بسیار رایج است، نسبت تصویر جدیدترین گوشی سونی نیز ۱۸:۹ خواهد بود. درست برخلاف اکسپریا XZ2 که از نمایش‌گر مستطیلی برخوردار بود، Xperia XZ3 به نمایش‌گری با گوشه‌های گرد و شیشه‌ای با لبه‌های شیب‌دار مجهز خواهد بود. در مقابل، همان‌طور که انتظار می‌رفت و در تصویر نیز قابل مشاهده است، حاشیه‌های بالا و پایین این دستگاه ضخیم خواهد بود.

اکسپریا XZ3

شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که سونی اکسپریا XZ3 به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیاگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد بود. علاوه بر این، اطلاعاتی که پیش‌تر از جعبه پرچم دار Sony به بیرون درز کرده بود، نشان از باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید P داشت.

به احتمال زیاد، دوربین سلفی ایکس زد 3 از رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این در حالی است که تنها دوربین اصلی آن مانند XZ2 از سنسور ۱۹ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. با همه تفاصیل، این اطمینان به علاقه‌مندان داده می‌شود که امکان مشاهده پیش نمایش اکسپریا XZ3 را در همایش IFA 2018 خواهند داشت.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار