کد خبر: ۱۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 26
Honor Play یک گوشی میان رده از زیر برند هواوی، آنر برای گیمرها است. این گوشی عملکرد بالا و در عین حال قیمت مناسبی دارد. یعنی بهترین قسمت این گوشی "میان رده" بودن آن است که مشخص می کند در چه بازه قیمتی خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : این 6 ژوئن (16 خرداد) در چین و 6 آگوست (16 مرداد) در هند رونمایی شد و قرار است که در نمایشگاه IFA 2018 برای بازار جهانی رونمایی شود. قانوناً باید تا 30 آگوست (8 شهریور) یعنی زمان معرفی رسمی آنر پلی در بزار جهانی صبر کنیم تا از قیمت آن مطلع شویم. اما قیمت گذاری این گوشی حالا در بازار چین و هند آغاز شده است.

در هند و چین گوشی Honor Play در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ با 4 گیگابایت حافظه رم و 6 گیگابایت. البته میزان حافظه ذخیره سازی هر دو یکسان و 64 گیگابایت می باشد. گوشی در دو رنگ آبی و مشکی و یک نسخه ویژه گیمرها که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید، عرضه می شود.

  • Honor Play با 4 گیگابایت رم: 1999 یوان، معادل 291 دلار
  • Honor Play با 6 گیگابایت رم: 2399 یوان، 349 دلار

آنر پلی حالا در بازار هند در دسترس است، اما تنها امکان خرید از طریق سایت آمازون این کشور وجود دارد. البته همانطور که پیش تر اعلام شد این گوشی در تاریخ 8 شهریور برای بازار جهانی عرضه خواهد شد و جزئیات بیشتر در خصوص قیمت جهانی و تاریخ دسترسی در آینده اعلام می شود.

مشخصات:

آنر پلی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی دارای نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن 1080x2280 پیکسل می باشد. چیپ ست طراحی شده در این گوشی Kirin 970 می باشد که دارای هشت هسته پردازشی است. این تراشه با 6-4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. دوربین دوگانه ای که در عقب این گوشی تعبیه شده دارای سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی می باشد و با استفاده از واحد پردازش عصبی بیش از 500 صحنه را می تواند شناسایی کند. دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی است. آنر پلی با باتری ای با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت است و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو که با رابط کاربری EMUI 8.2 شخصی سازی شده در درون جعبه عرضه خواهد شد. تکنولوژی GPU Turbo که در این گوشی استفاده شده است به گفته هواوی راندمان پردازنده گرافیکی را تا 60 درصد بالاتر برده و مصرف باتری را کمتر می کند. این قابلیت برای کاربران گیمر که به بازی PUBG هم علاقه دارند، بسیار مناسب است، چرا که این بازی را با گرافیک بسیار بالایی اجرا خواهد کرد.  




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار