کد خبر: ۱۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 25
فروش گلکسی نوت 9 سامسونگ از روز گذشته، 24 آگوست به صورت رسمی در آمریکا آغاز شد. حالا علاقمندان به این گوشی می توانند از طریق وب سایت رسمی سامسونگ و یا اپراتورهای محلی در آمریکای این گوشی را خریداری کنند. البته یک نسخه خاص از این گوشی تقاضای بسیار بالایی داشته است یا شاید هم سامسونگ آن را به اندازه تولید نکرده است. بنابراین اگر کسی بخواهد آن را سفارش دهد باید تا سپتامبر و یا حتی اکتبر (اواسط شهریور تا مهر) برای دریافت این گوشی صبر کند.

به گزارش آی تابناک : نسخه پرطرفداری که در خصوص آن صحبت می کنیم، گلکسی نوت 9 با 512 گیگابایت حافظه رم و رنگ آبی اقیانوسی است. قیمت این نسخه در آمریکا 1,249.99 دلار است و به نظر میرسد در تمامی ایالت ها استقبال زیادی از آن به عمل آمده است. سامسونگ اعلام کرده است که نمی تواند نسخه آنلاک شده 512 گیگابایتی آبی رنگ نوت 9 را تا قبل از 9 سپتامبر (18 شهریور) در اختیار مشتریان قرار دهد. اپراتور ورایزن هم برآورد کرده که در تاریخ 12 اکتبر (21 مهر) این گوشی به دست کاربران خواهد رسید. AT&T تاریخی بین 13 تا 18 سپتامبر (22 تا 27 شهریور) را اعلام کرده و T-Mobile هم به کاربران قول عرضه این محصول در زمانی بین 19 تا 26 سپتامبر (28 شهریور تا 4 مهر) را داده است. چهارمین اپراتور بزرگ آمریکا، یعنی Sprint هم اصلاً نسخه 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 را ارائه نمیدهد.

با وجود قحطی که در فروش نسخه آبی رنگ 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 اتفاق افتاده، به نظر میرسد که تمام مدل های دیگر این گوشی (128 GB آبی اقیانوسی، 128 GB ارغوانی و 512 GB ارغوانی) در زمان های نسبتاً مناسبی به دست کاربران خواهد رسید. البته باید در نظر داشته باشید که این موضوع ربط مستقیمی به منطقه ای که گوشی را در آن تهیه می کنید، دارد.

تماشا کنید: جعبه گشایی اختصاصی گلکسی نوت 9 سامسونگ




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار