کد خبر: ۱۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 24
لنوو امروز پنج تبلت ارزان قیمت معرفی کرد که بررسی آن‌ها برای کاربرانی که به دنبال محصولات با ارزش خرید بالا هستند بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد.

به گزارش آی تابناک : لنوو کمپانی است که همیشه به دلیل محصولات ارزان قیمت و با ارزش خرید بالا نزد کاربران شناخته می‌شود. این محدوده از محصولات لنوو در حوزه تبلت‌ها شناخته‌تر شده هستند و در بسیاری از نقاط دنیا کاربران زیادی به سمت خرید تبلت‌های ارزان قیمت این کمپانی تمایل پیدا کرده‌اند. اما لنوو امروز پنج تبلت ارزان قیمت دیگر نیز به این رده از محصولات خود اضافه کرد. این محصولات جدید که تحت عناوین Tab P10، Tab M10، Tab E10، Tab E8 و بالاخرهTab E7 معرفی شده‌اند؛ در زمان عرضه قیمتی در حدود 70 تا 130 دلار خواهند داشت. لنوو اعلام کرده است که این محصولات تا پایان سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

در زیر به صورت مجزا به معرفی و بررسی اولیه این محصولات جدید خواهیم پرداخت.

تبلت Tab P10

2.jpg - 42.61 kB


Tab P10
 بالارده ترین و گران قیمت‌ترین محصولی است که امروز از سوی لنوو معرفی شده است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS با وضوح عالی 1920 در 1200 پیکسلی است و توسط تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 450 پشتیبانی می‌شود. به این ترتیب تبلتTab P10 از دیگر محصولاتی که امروز از سوی لنوو معرفی شده است سریع‌تر خواهد بود. چهار گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این تبلت است.

از میان دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به چهار اسپیکر قدرتمند اشاره کرد که در اطراف نمایشگر قرار گرفته‌اند و از فناوری Dolby Atmos بهره می‌برند. P10 همچنین از یک سنسور شناسایی اثر انگشت بهره می‌برد. رابط کاربری طراحی شده برای این تبلت اجازه می‌دهد که به هر کاربر یک اثر انگشت اختصاص پیدا کند و با استفاده از هر اثر انگشت امکان فعال سازی یک حساب کاربری خاص ممکن باشد. به این ترتیب امکان به اشتراک گذاری این تبلت به راحتی ممکن خواهد بود.

تبلت Tab P10 همچنین دارای یک باتری با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت است که بنا به گفته لنوو شارژدهی 15 ساعته را برای آن فراهم می‌کند. لنوو همچنین برای این تبلت سیستم عامل اندروید Oreo را در نظر گرفته است که دسترسی به ویژگی‌های عالی آن بر روی این تبلت ارزان قیمت بسیار عالی به نظر می‌رسد.

تبلت Tab M10


تبلت Tab M10 از نظر سخت افزاری شباهت‌هایی به تبلت P10 دارد و همچون آن یک نمایشگر 10.1 اینچی IPS و با وضوح 1920 در 1200 پیکسلی و همچنین تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 450 را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اما تفاوت میان این دو تبلت به بخش حافظه و باتری مربوط می‌شود. این تبلت دارای تنها سه گیگابایت حافظه رم است و همچنین فقط 32 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای خواهد داد. دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی از دوربین اصلی و سلفی این تبلت را برعهده دارند. در بخش باتری این تبلت نیز با یک کاهش ظرفیت روبرو هستیم و اطلاعات منتشر شده از سوی لنوو نشان می‌دهد که باتری این تبلت دارای ظرفیت 4850 میلی آمپر ساعت است. برخلاف تبلت P10، تنها دو اسپیکر از چهار اسپیکر این تبلت از فناوری صوتی Dolby Atmos برخوردار هستند.

همچون تبلت P10، این تبلت جدید لنوو نیز از شیار microSD بهره می‌برد و می‌تواند ظرفیت حافظه بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. این تبلت نیز به سیستم عامل اندروید Oreoمجهز است.

تبلت Tab E10

4.jpg - 42.95 kB


این تبلت جدید لنوو نیز از یک نمایشگر 10 اینچی IPS و با وضوح 1280 در 800 پیکسلی برخوردار است و از اسپیکرهای بهره‌مند از فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد. تراشه اسنپدارگون 210 با چهار هسته Cortex-A7 نیز پشتیبانی از فرامین و دستورات را در این تبلت بر عهده دارد. دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلو و باتری با ظرفیت 4850 میلی آمپر ساعت، دیگر ویژگی‌های این تبلت ارزان قیمت را تشکیل می‌دهند. برخلاف دو تبلت قبل که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم؛ این تبلت از سیستم عامل Android Go بهره می‌برد.

Android Go نسخه سبک‌شده و ساده‌تری از سیستم عامل اندروید است که با هدف بهبود عملکرد گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پایین رده طراحی شده است. به نظر می‌رسد استفاده از این سیستم عامل بر روی تبلتی که دارای ظرفیت محدودی از حافظه رم و داخلی است؛ عاقلانه بوده و سبب شود که با افزایش کارایی آن روبرو باشیم. این تبلت قرار است با قیمت 130 دلار روانه بازار شود.

تبلت Tab E8


تبلت 100 دلاری E8 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی IPS و با وضوح 1280 در 800 پیکسلی است و از یک اسپیکر بهره‌مند از فناوری صوتی Dolby Atmos بهره می‌برد. تراشه MediaTek MT8163 با چهار هسته پردازشی A53، یک گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با یک شیار microSD، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و باتری با ظرفیت 4850 میلی آمپر ساعت، از جمله دیگر ویژگی‌های این تبلت است. لنوو اعلام کرده است که باتری این تبلت شارژدهی در حدود 10 ساعت را خواهد داشت. در بخش دوربین اصلی و سلفی این تبلت نیز می‌توان حضور دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی را شاهد بود.

تبلت Tab E7

6.jpg - 34.04 kB


اما تبلت E7 آخرین محصول در رده تبلت‌ها بود که امروز توسط لنوو معرفی شد. این تبلت 70 دلاری پایین رده‌ترین محصول امروز لنوو نیز هست و به نظر می‌رسد با هدف رقابت با محصولات ارزان قیمتی نظیر Kindle Fires طراحی شده است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی از نوع TN و با وضوح 1200 در 600 پیکسلی است. در کنار این نمایشگر یک دوربین با وضوح 3 مگاپیکسل نیز به عنوان دوربین سلفی دیده می‌شود. پردازنده چهار هسته‌ای MediaTek MT8167 با سرعت 1.3 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با شیار microSD، دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 2750 میلی آمپر ساعت و سیستم عامل اندروید Go دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت را تشکیل می‌دهند.



منبع : سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار