کد خبر: ۱۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 23
سه ماهه دوم سال 2018 را پشت سر گذاشته ایم و شرکت ها یکی پس از دیگری گزارشات مالی خود را در طی این 3 ماه منتشر می کنند. آخرین کمپانی سازنده گوشی های هوشمند که نتایج مالی خود را منتشر کرده، شیائومی است. این کمپانی در اولین سه ماهه ای که سهام عام شده میزان 2.1 میلیارد دلار سود داشته است. شیائومی توانسته 32 میلیون گوشی هوشمند را طول ماه آپریل تا ژوئن به فروش برساند و از این فروش 30.5 میلیارد یوان (4.5 میلارد دلار) کسب درآمد کرده است.
به گزارش آی تابناک : دو سوم از درآمد شرکت شیائومی از فروش گوشی های هوشمند بدست میاد. بیش از 10 میلیارد یوان از فروش بخش محصولات هوشمند، مانند اسمارت TV، دست بند سلامت و دیگر لوازم خانگی کسب شده است. سود خالص سه ماهه دوم سال 2018 برابر 14.6 میلیارد یوان بوده که معادل با 2.1 میلیارد دلار می باشد، اما این کمپانی میزان ضرر عملیاتی 7.6 میلیارد یوانی را با توجه به هزینه های ادای در خصوص فهرست IPO (عرضه اولیه سهام در راستای تبدیل شدن یک شرکت خصوصی به عمومی) در بورس هنگ کنگ ثبت کرده است.

شیائومی معجزه ای در صحنه ای جهانی انجام داده است و اکنون 36 درصد از درآمد کل شرکت از بازارهای بین المللی است. این گزارش نشان داده است که رشد جهانی سالانه این شرکت 151 درصد بوده که به گفته شیائومی بیشترین پیشرفت در اندونزی و کشورهای اروپایی بوده است اما همچنان فروش عمده آنها به کشور هند تعلق داشته است. شیائومی پیش از این موفق شده بود سامسونگ را در میزان فروش گوشی در هند پشت سر بگذارد و بیشترین درصد بازار فروش گوشی در این کشور را به خود اختصاص دهد.احتمالا حالا با معرفی گوشی جدید این کمپانی، یعنی پوکوفون اف1 در ماه های آینده باید شاهد افزایش میزان فروش باشیم. Pocophone F1 پرچمدار 300 دلاری شیائومی است که با چیپ ست اسنپدراگون 845 روز گذشته در هند رونمایی شد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار