کد خبر: ۱۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 23
کمپانی اچ پی چند سالی است که با سری محصولات «Omen» به دنیای گیمینگ ورود کرده و تا کنون کامپیوترهای قدرتمندی را تحت این برند به بازار مذکور عرضه نموده است.

به گزارش آی تابناک : اما شرکت آمریکایی به تازگی با معرفی یک هدست گیمینگ، علاقه خود به حوزه ابزار جانبی صنعت گیم را هم نشان داده و تصمیم دارد با ایده ای جدید، شروعی قدرتمند را در این بخش از بازار رقم بزند.

اچ پی

محصول جدید اچ پی با نام تجاری «Omen Mindframe» تمام ویژگی های یک هدست گیمینگ را در خود دارد اما نقطه تمایز آن از سایر رقبا، سیستم خنک کننده با فناوری ترموالکتریک است که به هدست اجازه می دهد بدون استفاده از هرگونه فن یا مایع خنک کننده، گرمای ایجاد شده را به سمت بیرون هدایت کند.

خنک کننده ترمو الکتریک در واقع قطعه ای است که گرما را با مصرف انرژی الکتریکی، بسته به جهت جریان از یک طرف دستگاه به طرف دیگر انتقال می‌دهد. از مدت ها قبل این قطعه به منظور خنک کردن پردازنده ها در بسیاری از کامپیوترها و نیز در برخی از یخچال های ویژه خودرو به کار می رفته ولی به نظر می رسد این اولین بار است که برای خنک سازی یک هدست به کار می رود.

اچ پی فناوری خنک کننده هدست خود را FrostCap نامیده است

طبق اظهارات مدیران اچ پی، در ابتدا قرار بود از فن های کوچک برای خنک کردن هدست استفاده شود، اما حساسیت بالای گیمرها به کوچکترین صداها باعث شد این ایده را کنار بگذارند و روی خنک کننده ترموالکتریک (که اچ پی با برند FrostCap معرفی می کند) در کنار بافت قابل تنفس گوشی هدست، محصول جدید را به بازار عرضه نمایند.

گفتنی است هدست Omen Mindframe از اوایل پاییز سال جاری با قیمت 200 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.




منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار