کد خبر: ۱۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 23
برخی مشخصات آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی اپل به‌عنوان جانشینی برای آیفون SE فاش شد.
به گزارش آی تابناک : آیفون 2018 اقتصادی اپل بی‌شک یکی از خبرسازترین گوشی‌های آیفون است و باوجودی که هنوز باید منتظر رونمایی رسمی آن باشیم؛ توسعه‌دهندگان اطلاعات جالبی در مورد آیفون ۶.۱ اینچی LCD فاش کرده‌اند.

انتظار می‌رود آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی اپل با نمایشگر ۶.۱ اینچی و ماژول دوربین تکی در پنل پشتی رونمایی شود. توسعه‌دهندگان با عمیق شدن در نرم‌افزار Xcode اپل، توانستند اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند به‌دست آورند. نام‌های احتمالی این گوشی هوشمند عبارتند از: آیفون xx، آیفون ۹.۷ و LCP با شماره مدل N84. یکی از موضوعات مورد توجه در مورد آیفون اقتصادی آن است که آیفون ۶.۱ اینچی از نمایشگر DCI-P3 LCD به‌‌همراه تراشه‌ی A10 اپل بهره می‌برد. همچنین آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی در واقع جانشین آیفون SE، البته با طراحی ظاهری شبیه به آیفون ۸ و نمایشگر بدون حاشیه است.

در قسمت بریدگی بالای نمایشگر، تمام سنسورهای مورد نیاز برای پشتیبانی از فناوری فیس‌آیدی قرار داده شده است. در ضمن سنسور دوربین پنل پشتی نیز قدری بزرگ‌تر است. ظرفیت حافظه‌ی رم آیفون ۲۰۱۸، حداقل ۳ گیگابایت است. پیشتر گفته شده بود که احتمال عرضه‌ی آیفون‌ دو سیم کارت برای اولین بار وجود دارد. با اینکه خبرهای بعدی هم گفته شده بود که احتمال معرفی آیفون ۲۰۱۸ با دو سیم کارت در آخرین نسخه بتا iOS 12 تایید شده است؛ ولی بعدا در خبرهای دیگری مطرح شد که آیفون LCD دو سیمکارت با نام آیفون ۹ تنها در بازار چین عرضه می‌شود. ظاهرا کوپرتینونشین‌ها قصد دارند آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی را با دو سیمکارت به بازار عرضه کنند؛ ولی هنوز شایعه‌ی آنکه نسخه‌ی دو سیمکارت تنها در بازار چین عرضه شود، کماکان به قوت خود باقی است. 



منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار