کد خبر: ۱۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 21
شرکت شیائومی چند سالی می شود که برند جدیدی را در سبد محصولات گوشی هوشمند خود قرار داد. برندی که سری می میکس نام داشته و هر سال نسخه جدیدی از آن معرفی می شود. در سال جاری طی MWC 2018 شاهد معرفی می میکس 2اس بودیم که در مقایسه با می میکس 2 ارتقا سخت افزار و ظاهری پیدا کرد. اما برای اواخر سال 2018 نیز می خواهد نسل جدید می میکس را به نام می میکس 3 رونمایی کند.
به گزارش آی تابناک : تاکنون شایعات مختلفی پیرامون می میکس 3 منتشر شد اما هیچ یک به تایید شرکت چینی نرسید. نخستین بار می میکس یک تلفن هوشمند بسیار بی حاشیه به نظر می رسید و با سخت افزار یک پرچمدار مورد تحسین قرار گرفت و استقبال خوبی از فروش آن شد. به نظر می رسد شیائومی قصد داشته برای هیجان انگیز شدن طراحی صفحه نمایش با نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالا در نظر گیرد تا این اسمارتفون به یک گوشی هوشمند آینده نگرانه تبدیل شود. موضوعی که برای بسیاری از خریداران اسمارتفون اهمیت دارد.

به تازگی تصویر رندر شده جدیدی از می میکس 3 منتشر شده که آن را کاملا بدون حاشیه نشان می دهد. حاشیه بسیار کم نمایشگر  و وجود دوربین سلفی همچون یک نقطه در قسمت فوقانی جالب توجه است. شیائومی برای آن که گوشی هوشمند چشمگیر و خیره کننده ای معرفی کند، دست به این طراحی زده و مشخص نیست موردتوجه طرفداران قرار می گیرد، یا خیر.

گذشته از آن تصاویر لایو یا همان زنده ای نیز به بیرون درز کرده که بخش عقب می میکس 3 را از نوع شیشه نشان می دهد و پریمیومی به نظر می‌رسد. از مشخصات احتمالی می میکس 3 باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080*2160 پیکسلی FHD+، پردازنده اسنپدراگون 855، باتری 4000 میلی آمپری، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای اشاره کرد. پیش بینی می شود در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر این گوشی هوشمند رونمایی شود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار